29 Ocak 2011 Cumartesi

SAHİLDE KAFKA, AYI YOGİ VE BEN ADAM OLMAM


Tembel öğrenci vardır da öğretmenin tembeline rastladınız mı hiç?

Cevabınız hayırsa beklerim, halen tanışmadıysak tanışabiliriz?

Öğrenciyken de hep annemin deyimiyle " yumurtayı kapıya sıkıştıran " bir öğrenci  olan ben, bu alışkanlığımı halen sürdürmekteyim.

Hazırlanacak sorular, ders notları, sınavlar varken ben aylaklıkla tembellik arasında gidip geliyorum bir kaç saattir !!

İnternetin başında kendime kitap seçiyorum, Antalya'daki tiyatrolara bakıyorum, magazin haberlerini okuyorum ama bir türlü ders notlarına adapte olamıyorum !!!

- Tuğba Coşkun bi daha evlenecekmiş, bana ne !

- Ayı Yogi girmiş vizyona oğluşla mutlaka gitmeliyiz, çocukluğumun çizgi film kahramanıdır kendileri özlemiştim zaten  !

- Uzun zamandır  okumayı ertelediğim Sahilde Kafka'yı ve Murakami'nin yeni kitabını alıp okumalıyım.Zira biyografi okumaktan sıkıldım, bana roman lazım roman !!!

( Hatta utanmasam şimdi gidip kitapçıdan alacağım; kitap krizi böyle bir şey galiba ama gel de sınav sorusu hazırla bakalım; yok yok  ı ıhhh !! )

Bak şimdi bir de aklıma rahmetli dedem geldi. Çocukken dut ağacına  çıktığımda  beni aşağı indirmeye çalışırken anneanneme bağırırdı. " Yok yok bu çocuk adam olmayacak hanım, in aşağı düşeceksin !!! "

Haklıyımış adamcağız,  vallahi ben adamam olmam !!!

14 yorum:

aysema dedi ki...

Yardım ister misin? Yazını okuyunca soru hazırladığım günleri nasıl da özlediğimi anladım. Kolay gelsin?
Branş neydi, diye sorsam ayıp olur mu? Sevgilerimle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Öğretmenim çok teşekkür ederim.
Branş işletme, muhasebe.
Sevgiler benden:)

Pilli Petro dedi ki...

adam olmuşsun bile :)))

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Vallahi adam olmamak böyle birşeyse bende olmam :D

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Keşke!!! senin gibi adam olmayanlarla dolsa bu dünya.
Bende öyleyim Özlem'cim, istemediğim işleri yapma zorunluluğundan mümkün mertebe başka işlere dalarım ve kendi kendime "eşeğin büyüğünü ahırda unutmaya çalışma" derim. Eski deyimdir büyüklerimin söylediği bu:))
İşletme muhasebe konusunda yardımcı da olabilirim arada bu kadar km.ler olmasa!
Sevgiler ve kolay gelsin.

MAVİANNE dedi ki...

çok hoşşş
senin gbii olsa adam olmayan herkes
kitap krisi tutsa keşke :)))
iyi haftalar diliyorum

Meyra dedi ki...

adam olmakmı sana haksızlık edilmiş bence..fikir neyse insanın zikride o oluyor değilmi istemedimi dağılıveriyor zavallı beynimiz:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Piili Petro'cum:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel ama değil mi kedicim??:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nur'cum ne hoş ilk kez duydum şahane bir deyim.
Bir gün kilometreleri aşacağız ve görüşeceğiz inşallah:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Mavi Anne'cim, senin de haftan güzel geçsin:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra'cım kesinlikle, insana o an istemediği bir şeyi yaptırmak çok zor gerçekten:)

Meyra dedi ki...

özlemcim mimlendin güzel bir konuyla..bu arada muhteşem kitap muhteşem kadın en yakın postta chanel geliyor merak etme;)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra'cım en kısa sürede yazacağım canım, sevgiler kocaman :)