28 Ocak 2011 Cuma

MUTLUYUZ


Mutluyuz çok mutluyuz, hele bu sabah   çok heyecanlandık.

Ne de olsa bu gün karne günü.
Unutmuşum bu heyecanı, öğrenciliğim biteli yıllar oldu malum.

Okula kahvaltı bile etmeden giden oğlum, elinde karnesiyle geldiğinde yanakları kıpkırmızıydı.

Tatil planları var onun da kendince.

- Bol bol oyun oynayacak,  (sanki diğer zamanlarda oynamıyor !!)
- Matemetik alıştırmaları yapacak, ( Büyük bir aşama, hayırlı olsun :))
- Sinema ve tiyatroya gidecek,
- Tatilde günlük tutacak,   ( Özellikle bunu çok merak ediyorum )
- İstediği saatte uyuyup, istediği saatte uyanacak,
- Benle beraber mufakta kurabiye ve kek yapacak, ( Bir aşçı yetiştiriyor olabilir miyim ? )
- Tüm bunlardan vakit bulursa kitap okuyacak !!!!

Hadi bakalım kim tutar bizi :)

6 yorum:

ezgilimelodi dedi ki...

oyy öperim kuzuyu:)Kaçıncı sınıfa gidiyor??
Bol bol dinlensin,planı da güzelmiş.Sevdim:))

Leylak Dalı dedi ki...

Efendim üniversite diplomalarını da göresiniz inşallah:))

beenmaya dedi ki...

şu günlük kısmını ben de çok merak ettim. yosa blog mu açsak ona da ne dersin :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ezgi ablası çok teşekkürler, sana da güzel tatiller dileriz oğluşla ikimiz:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkür ederiz Leylak Teyze, inşallah:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de merak ediyorum, kısa kısa cümlelerle yazıyor.
"Bu gün annemi hiç üzmedim".
"Bu gün kek yapıcaz" gibi, açarız valla ona da blog, güzel fikir:)