14 Ocak 2011 Cuma

SU KADAR GEREKLİ !!

Bu günü kardeşim, ben ve kardeşimin minik kuzusu eşliğinde geçirdik.

Büyük kuzunun hafta sonu doğum günü kutlanacağından ona hediye almak için çıkmıştık aslında.

Alışveriş merkezlerine gidince kitapçılardan çıkamadığım için hediye faslını bitirdikten sonra,  kendimi D&R ve Remzi Kitapevi'ne attım. Neden bilmem Remzi Kitapevi'ni seviyorum ben.
Büyük kuzuya istediği Azap adlı  romanı aldım, son dönem gençlik romanıymış, bir devam romanıymış pek övmüştü kitabı.

Ben de Nazlı Eray'ın yeni anı kitabını aldım.
Eve gelirken yolda okumaya başladım, kitabın ilk sayfaları önce beni İstanbul'a götürdü.
Annesiyle sohbeti ise darmadağın etti. Bir de baktım ki 15 dakikada hem evime yaklaşmış hem de 30 sayfa birden okumuşum. İnsan anılarını fantastik roman tadında yazar mı?
Nazlı Eray ise yazar elbette.

Nazlı Eray bilmez, öğrenciliğimde kitapları yol arkadaşım olmuştur  benim.
Antalya  İstanbul yolllarında çok kitabını okumuşumdur.

Bu arada Paul Auster'ın Görünmeyen'ini bitirdim, şahaneydi.
Bitmesin diye neredeyse koklaya koklaya okudum romanı.
Çok çok beğendim.

Yeni kitabı da okunma sırasına girdi bile.
Ona biraz zaman tanımak istiyorum, nedense aynı yazarın kitaplarını arka arkaya okuyamıyorum.
Araya mutlaka başka kitaplar girmeli.

Remzi Kitapevi'nde bir kitap daha gördüm ki, bunu da mutlaka alıp okuyacağım. Chanel Rüya Gibi Bir Hayat  

Hafta sonuna böyle giriyorum işte, bir yandan derslerle ama  bolca kitapla.

Artık iyice eminim, kitaplar hayatımda su kadar gerekli, okumazsam kuruyorum, soluyorum; okursam nefes alıyor, besleniyorum ...

9 yorum:

www.macerakitabim.com dedi ki...

Özlemcim,
Ne kadar güzel anlatmışsın.Ben de kitapçılarda gezmeden,kitaplara dokunmadan rahat edemiyorum.Caddebostan girişindeki Remzi Kitabevi de kafesiyle bizi her hafta ağırlar.Çayı da çok güzeldir. Her zaman çay ikram edebilirim sana haberin olsun:)Sevgiler

beenmaya dedi ki...

görünmeyen, gerçekten de çok güzel. paul auster'in yeri her zaman çok farklıdır benim için...ben şu anda uçurtma avcısı'nı okuyorum ve okumadıysan eğer mutlaka öneriyorum...

Miyuki dedi ki...

paul auster tartışılmaz güzel :)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Minik kuzunun doğum günün kutluyorum. Hep birlikte sağlıklı huzurlu bir hayat diliyorum.

Meyra dedi ki...

ahh ben bugün hasta hasta dost kitapevine gittim ve kendime CHANEL i aldım şu anda heyecanla okumaya başladım bu kadın beni oldu olası çeker:) okuyunca hemen paylaşıcam;)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Özlem Öztürk : Ben de keyifle kabul edebilirim teklifini İstanbul'a geldiğimde tabii, teşekkürler Özlem'cim, sevgiler:)
Beenmaya : Uçurtma Avcısı ve Bin Muhteşem Güneş mükemmeldi, çok severek okudum. Paul Auster ise vazgeçilmez yazarım benim, sevgiler Maya'cım:))
Miyuki : Kesinlikle hem de tartışmasız güel gerçekten Miyuki'cim, sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

O.K.A. Mavi Tutku : Çok teşekkür ederim, güzel dileklrein için, sevgiler:)
Meyra : Merakla bekliyorum kitap hakkindaki görüşlerini Meyra'cım, sevgiler:)

MAVİANNE dedi ki...

harika
o kadar güzel anlatmışsın ki kitap sevgisini duyumsadım yazından
görünmeyeni bven de çok sevmiştim
ayla kutlu ilk iş olarak alınacak :)))
sevgilerr

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Mavi Anne'cim, Görünmeyen çok güzeldi ama bir sürü kitap var sırada okunmayı bekleyen.
Okuma aşkımız hiç bitmesin:)))
Sevgilerimle...