23 Ocak 2011 Pazar

MİNİK CAN YENİ HEYECAN

Dün akşam bir hafta önce dünyaya gelmiş minik bir erkek bebeğin ziyaretine gidince ve onun süt kokusunu ciğerlerime  çekince  anne olduğum ana dönerek zamanı geri sardım.

18 yaşında anne olmuş kendisi de çocuk  annenin bebeğine gözü gibi bakmasına tanık olurken;
35 yaşımda anne olmuş biri olarak anneliğin yaşının olmadığını anladım.

Sonra geçen bahar evimizin yakınındaki parkta yavrulayan kedinin yavrularını yanına kimseyi yaklaştırmayarak korumasını düşündüm.

Annelik iç güdüsünün dişi nesle verilen bir armağan olduğuna bir kere daha inandım.

Süt kokan bebeğin melek gülüşünde çocuk büyütmenin emeklerin en özeli olduğunu hissettim.

Sonra eve geldim; oğluma sarıldım, derslerine yardım ettim, onu öptüm kokladım .


Hoş geldin minik can hep mutlu,  huzurlu, sağlıklı ve sevgi dolu  bir hayatın olsun...

12 yorum:

Unknown dedi ki...

anne olabilmek ayrıcalık bence de ama gerçekten bunu istemek gerekir içten yürekten sevgiler...ve bebişe sağlıklı yıllar :))

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Dünyaya bir Can daha geldi ve tüm canlara mutluluklar.
Allah analı babalı büyütsün ve Can sağlıkla yaşamını sürdürsün.
Analık başka bir duygu, hiç bir duyguyla karıştırılmayacak kadar da özel di mi Özlem'cim,
Sevgiyle ve güzel oğlunla güzel bir hafta dilerim...

laleninbahcesi dedi ki...

hoş gelmiş, sefalar getirmiş Can... İnşalah bizim Can kadar yaramaz olmaz:)) Bu aralar düz duvara tırmanıyor da...
Özlemcim ben de küçük yaşya Anne olanlar grubundanım... Galiba o zamanlar öyleydi...
Sağlıkla , mutlulukla büyüsün Can...

Sevgimle

MAVİANNE dedi ki...

misss kokulu bebekler ve anneleri hiç ayrılmasın
hep sağlıklı ve mutlu olsunlar inşallah
sevgilerrrrrr

MAVİ TUTKU dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün, bir ömür boyu sağlıklı huzurlu mutlu bir hayat nasip etsin.
Annelik gerçekten bambaşka birşey, babayım ama anneliğin bambaşka olduğunu kabul etmemek mümkün değil.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kesinlikle istemek gerekir Burcu'cum o zmaan daha keyifli tabii ki.
Sevgiler benden:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nur'cum çok özle bir duygu gerçekten de. Tanımlayacak kelime hiç bulamadım ben ben annlikle ilgili olarak.
Çok teşkkür ederim güzel dileklerin için, senin de haftan güzel geçsin.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bu durumlar Can'ların yaramazlığı değil aslında çocukların hayatı keşfi bence Lale'cim.
Düz duvara tırmanan çocuk iyidir, zekidir.
İnanır mısın benim de aklıma geldin sen. Lale dedim kendi kendime genç anne olmuştur mutlaka; boyunca kızları olduğuna göre; sahi
ne hissettin o yaşlarda anne olduğunda?
Yazar mısın bir gün Lale'cim?
Can'a kocaman sevgiler ve tabii sana da:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kesinlikle Mavi Anne'cim hiçbiri ayrılmasın birbirinden:)
Sevgilerimle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Babalık da çok özel bir duygu ama.
Çocuğun anne kadar babaya da ihtiyacı var.
Sadece biri iç güdüsel diğeri sonradan kazanılan bir duygu galiba...
Sanırım burada önemli olan babanın anneyi anlayabilmesi.
Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler O.K.A Mavi Tutku.
Dilekleriniz hepimizin olsun, sevgiler.

ezgilimelodi dedi ki...

Hoş gelmiş Can...
Annelik...Yaşamak lazım...Ama önce evlenmek:))))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Ezgi'cim zaman içinde olur hepsi, sevgiler kocaman:)