12 Ocak 2011 Çarşamba

KIRT KIRT KIRTASİYE

Artık iyice eminim, ben iflah olmam !!

Uzun bir ömrüm olur da yaşlanırsam eğer; beni  bir elimde baston bir elimde renk renk kalemler, defterler, ajandalarla görmek mümkün olabilir !!

Öğrenciyken de böyleydim ben, tam  bir kırtasiye canavarı.

Hatırlıyorum da, 0.5 uçlu kalemler ben lise ikideyken çıkmıştı ilk kez. Pilot markaydı, dünyanınn parasını verip almıştım.
Bunu sonraki yıllarda 0.7 ler, 0.9 lar izledi ben yine  de  kaleme  doyamadım.

Oğlum bile benden daha az düşkün kırtasiye denen şeye.
Kalemlerini sonuna kadar kullanıyor çocuk.
Bende çeşit sınırsız.
Renk renk fosforlu kalemlere taktım mesela bu aralar, hatta fosforlu kalemin kurşun olanını bile buldum, aldım ama pek beğenmedim laf aramızda.

Kırtasiye konusunda bahanem de hazır üstelik; " Ne yapayım canım, ben öğretmenim, kalem  kullanacağım elbette !! "

Bu yazıyı neden yazıyorum biliyor musunuz?

Oğlumun performans ödevi için kırtasiyeden karton almam gerekti ve ben; bu iflah olmaz ben, az önce evimizin en yakınındaki kırtasiyeye giderek, kocaman bir sarı kartonla birlikte,  mavi, siyah, kırmızı tükenmez kalemler ve iki  kurşun bir de fosforlu kalem alarak  çıktım dükkandan. Tükenmez kalemlerin üzerindeki etikette " Japon uçlu " yazıyordu, merak ettim ne yapayım !!
Fosforlu kalemi de pembe  aldım.

Bu aralar renklerle de başım dertte. Kırk yaşımdan sonra rengarenk dolaşır oldum, bu da ayrı bir yazı konusu.

Neden böyleyim bilmiyorum?
Bir tek cevap geliyor aklıma, rutine dökülmüş  hayatımı renk renk kalemlerle süslüyor olabilir miyim?

10 yorum:

Müge dedi ki...

Aynennn ben de böyleydim, ama azıcık geçti diyebilirim.. ama kızım da aynı ben.. hala butik gezmektense kırtasiye reyonlarından çok daha fazla zevk alırım :))

ohh tadını çıkar ;)

beenmaya dedi ki...

ben bir de alıp alıp kullanmaya kıyamıyorum. ortaokulda kurşun kalem koleksiyonum olmuştu böyle bir niyetle almadığım halde :))

MAVİANNE dedi ki...

ne kadar güzelmiş bunlar renk renk
içim açıldı
görünmeyeni okumuştum ve çok beğenmiştim :)))
sevgiler

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Ben de tam bir kırtasiye canavarıyım. Defterler, kalemler, ajandalar beni de kendilerine çekiyorlar. Çoğu zaman karşı koyamıyorum :)

Lunarita dedi ki...

Merhaba!

Ben Luna,

Ben de öğretmenim,

Onlarca çeşit defter, kalem, kalemtraş ve silgim var. Yine de hep alıyorum. Kırtasiye ürünlerine bayılıyorum!

:)

Burası itiraf.com gibi olmuş. Oh, rahatladım itiraf edince.

zuzuların annesi dedi ki...

Bende çok severim bende...
Ama kendim için aldıklarım hep çocukların elinde?:)

Ateş Böceği dedi ki...

Bende de var bu hastalık ..Kadınsal bir mevzu sanki :) çocuklar gibi kırtasiyelere girince kendimi kaybediyorum birde yeni defter kokusu hastalığım vardı bir zaman :)

Unknown dedi ki...

vallahi ben de girdiğim kırtasiyelerde kalemlere süslere silgilere herşeye bakıp kalıyorum benim zamanımı düşünüyorum bende ilkokuldayken hep ladese girerdim ve de kazanırdım kurşun kalemler için :)süslü süslü alırdım yarısı başka desen yarısı başka :)) hep aklımdadır onlar seninkide çok normal yani sevgiler...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Kırtasiye,kitap,okul,eğitim.
Allah eksikliğini göstermesin Özlem'cim çok güzel şeyler bunlar,
bu canavarlardan bende üç adet var da:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Müge : Valla bence de böyle Müge'cim, devam o zaman:))
Beenmaya : O zamanlar ben de kıyamazdım da, şimdi kullanıyorum vallahi Maya'cım:)
Mavi Anne : Kendimi kaybediyorum renk renk kalemlerin, ajandaların,defterlerin arasında ben de .
Aydan Atlayan Kedi : Ne güzel yalnız değilim demek ki kedicim:)
Luna: Tabii itiraf edince rahatlıyor insan Luna'cım:)
Zuzuların Annesi : Banu'cum evde kalemler falan birbirine karıştı artık bizde de:)
Ateş Böceği : Haklısın Ateş'cim kadınsal bir durum bu...
Burcu : Burcu'cum iyi bari yalnız değilim ne güzel, sevgiler kocaman:)
Yaşamın Kıyısında : Bence de Nur'cum, eksşklkğini göstermesin Allah. o canavarları öper misin benim için,kocaman?:))