20 Aralık 2010 Pazartesi

YENİ YILA ONBİR VAR ve ARI, BALON


Saati öğreniyor, çok heyecanlı.
Akrep kısa olan, yelkovan uzun olan.
Geçeler, varlar, buçuklar. . .
Keyif de alıyor bu işten.
Bir de aylara ve yıllara takmış durumda.
Bu gün ayın kaçıysa,   bir hafta sonra ayın kaçı olacak sayıp  söylüyor.

Küçük aklında, günler,saatler, dakikalar birbirine geçmiş durumda.
Bu sabah keyifsiz uyandı, dünden biraz hastaydı okula gitmedi.
Gözünü açar açmaz ayın kaçı olduğunu sordu.
Yirmisi deyince ben, biraz düşündü ve 
- " Yeni yıla onbir var o zaman anne " dedi.


****
Dün gece de  uyumadan önce ; - " Sence arılar balon patlatabilir mi anne?" diye sordu.
-"Yok oğlum olur mu hiç patlatamazlar " dedim doğal olarak.

Yüzüme baktı,
- " Çok safsın anne, patlatırlar, çünkü arıların iğneleri var " dedi.

Kıssadan hisse : Çocuk olmak istiyorum, yeniden.
Düz mantıklı, saf, temiz sahi  ne çabuk büyüdük biz.

12 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

boşuna çocuktan al haberi dememişler

Parpali dedi ki...

Çizgi filmlerdeki süper güçlere inanırken, günlük hayatın devinimlerine bu kadar şaşırabilmek bir tek çocuklara özgü sanırım. Ne güzel şey.

MAVİANNE dedi ki...

çocukların düz mantıkla konuşmaları ne saf ve güzel sahiden de
bayılıyorum onlara

beenmaya dedi ki...

bu arı arımaya olmasın sakın :))

laleninbahcesi dedi ki...

o kadar doğrular ki insan bazen şaşıyor... Cancan öyle şeyler söylüyor ki bazen alınasım bile tututyor haha
Sevgimle Özlemcim

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oooo daha neler var biz de Ateş'cim bilsen:)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne'cim müthişler onlar ve iyi ki varlar hayatımızda:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kesinlikle hayatı çizgi film tadında yaşıyor onlar Parpali'cim:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Olabilir valla Beenmaya'cım:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben şoklara giriyorum, nerden bulyor da söylüyor hepsi şahane onlaraın Lale'cim.
Cancanı da öpüver benim için olur mu?:)

Müge dedi ki...

Özlemcim o tatlı şeyi benim için bi sıkıştır öp lütfen :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tamam Müge'cim, sabahları pek şeker olur o şimdi heme o zaman:)