29 Aralık 2010 Çarşamba

ISLAK KEDİ

Ne tuhaf şey şu hayat dedikleri.

Kendi başına gelmezmiş sandığın şeyleri bir bir yaşamaya başladığında yapacak çok fazla şey kalmıyor aslında.

 İnsan uzaktan bakıp seyirci kaldığı olayların merkezinde kendini bulunca,  ilk anda  yağmurdan kaçamamış ıslak kedi gibi hissediyor.

Sığınmak için bir merdiven altı arayan, bulamayınca bir köşeye sinip yağmurun dinmesini beklemeye razı olan bir kedi gibi !!

Şimdi yağmurun dinmesini bekliyorum ben de bu soğuk kış gecesinde.

Biliyorum her yağmurun ardından mutlaka güneş doğacağını.

Biliyorum, ıslak kedinin  bir kase ılık süt sıcaklığında huzuru  bulacağını ...

11 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Hayrola Özlem, tatsız bir durum mu var?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Leylak'cım annem hasta, yoğun bakımda, bizi de almıyorlar yanına, tuhaf bir bekleme durumu.
Sabah da oğlan hastalandı.
Neyse iyi şeyler düşünelim iyilikler olsun, çok sağol canım.

laleninbahcesi dedi ki...

Özlemcim çok geçmiş olsun...Merak etme Annen de oğlunda yanlarında seni
gördükçe hemen iyileşirler...
sevgimle

Parpali dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Umarım en yakın zamanda düzelir her şey.

beenmaya dedi ki...

canım şimdi gördüm yazını ve arıyorum hemen. acil şifalar diliyorum...

mesed hanım. dedi ki...

Umudu ve güzelliğe sevinci kaybetme lütfen,

dua ile...

ezgilimelodi dedi ki...

:((Geçmiş olsun çok...
Yeni yıl sağlık ve huzur getirsin hepimiz için...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Yağmur dinecek ve güneş açacak Özlem'cim inan.
Tekrar geçmiş olsun canım.
Yeni yılın sana ve sevdiklerine sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.
İyi yıllar ve sımsıcak sevgiler...

nilgün dedi ki...

özlemcim çok geçmiş olsun enşelenme buda geçer ya HU de
hayırlı şifalara kavuşması için dua edelim

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Arıyorum telefona cevap vermedin. Çok endişeleniyorum. İnşallah iyidir. dua ediyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale'nin Bahçesi : Yoğun bakımdan çıktı Lale'cim şimdi serviste.
İyi olacak inşallah, çok teşekkür ederim, çok sağol.
Parpali : Canım, çok teşekkür ederim, iyi şeyler düşünüp iyi şeyler olmasına dua ediyorum, çok sağol.
Beenmaya: Yoğun bakımdan çıktı Maya'cım, iyi olacak inşallah ama korkuttu bizi.
La Luna Bir yer : Canım, umut hep var, çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız hepiniz.
Ezgili Melodi : Ezgi'cim çok sağol canım, yeni yıl tertemiz sayfaalr açsın hayatımızda ve sağlık hep yanımızda olsun.
Yaşamın Kıyısında : Güzel dileklerin için çok teşekkürler Nur'cum, daha iyi olacak inşallah annem, biraz sabitlendi tansiyounu yoğun bakımdan çıktı, bekliyoruz bakalım.
Nilgün : Nilgün'cüm çok teşekkür ederim canım,sağol.
Aydan Atlayan Kedi: Canım, biraz geç klasaydık çok kötü olabilirdi. Yaşayınca daha başka bakıyor hayata insan, arayacağım seni, çok teşekkür ederim.