9 Aralık 2010 Perşembe

ARABADAKİ ÖKÜZLER ve GECE YARISI TAVLASI


Diyelim ki gece oldu?
İşten eve yorgun geldiniz.
Bir an önce dinlenmek istiyorsunuz ve o kadar yorgunsunuz ki televizyon programları da açmadı sizi, yatağa uzanıp, baş ucunuzdaki abajuru açıp  biraz  kitap okumak sonra da uyumak istediniz.

Saat 23.30 civarı olmuş bile, çok erken bir saat de değil. Gecenin o vakti birden bir şarkı  gelse kulağınıza  en acılı arabesk türünden hem de...

Ne yaparsınız?

Doğal olarak,, kim ki bu  öküz gecenin bu vaktinde diye fırlarsınız  yataktan, ballkondan baktığınızda  arabanın içinde oturmuş bir değil  iki öküz görürsünüz.

Gördüğünüz öküzler insandan bozma oldukları için,  içki de içebildiklerinden    ellerinde bira şişeleri vardır.
Peki şimdi  ne yaparsınız?

Polise haber verseniz, onlar gelene kadar arabadaki öküzler gitmiş olabilir, ya da polis uyarsa bile, öküz öküz olmaktan vaz geçer mi? Geçmez tabii !!

Yorgunluğunuzun üzerine bir de sinir olursunuz.
 
Tekrar uyumaya çalışırken apartmanınızın karşısında yedi gün yirmi dört saat hizmet veren bakkalınızın  yanındaki arkadaşlarıyla tavla oynamakta olduğunu görürsünüz bu sefer de.

Ne yaparsınız?

Benim gibi  öce saate bakıp, saatin 02. 30 olduğunu gördükten sonra balkona çıkar adamlara
" kardeeeş, gel de tavlanı bizim evde oyna bari, mecbur muyum senin zar ve pul sesini dinlemeye, şak şak şak diye  saat kaç saat?" şeklinde bağırabilirsiniz.

Sonra ne mi olur?

Uykunuz kaçar, sabaha kadar oturursunuz .

Ertesi gün  de zombi gibi dolaşırsınız gün boyunca.

Tıpkı bu gün bu satırları yazarken  olduğum gibi !!!!

12 yorum:

beenmaya dedi ki...

aman ha dikkat et arkadaşım! bugün okudum daha; adamın biri taksiyle arkadaşına gidiyormuş. yolu bulamayınca sokakta oturan birine sorayım demiş ve kurşun yağmuruna tutulmuş. düşün artık halimizi!

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaa sorma canım, gerçekten çok tehlikeli hallerimiz bu haller.
Düşün ki saatin kaç olduğunun bile farkında değiller artık yani.
Saygı yok, anlayış yok.
Olan bana oldu, uykusuzum çok:((

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaa sorma canım, gerçekten çok tehlikeli hallerimiz bu haller.
Düşün ki saatin kaç olduğunun bile farkında değiller artık yani.
Saygı yok, anlayış yok.
Olan bana oldu, uykusuzum çok:((

Ateş Böceği dedi ki...

İnsanların artık hiç bir şeye saygısı yok,artık korkar olduk haklı olduğumuz durumlarda bile tedirgin oluyoruz ne hale geldik yazık ..

Müge dedi ki...

Saygısızlığı fark etmedikleri gibi, fark etseler bile hak görenlerle dolu ortalık.. yine de ya sabır demek lazım ne yazık ki :((((

haklısın, ben olsam ben de delirirdim valla.. benim de var böyle hikayelerim :)) ve uykusuzluklarım :(

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

* Ateş böceği : Çok haklısın haklıyken haksız duruma düşüyoruz, toplumda saygı diye bir şey yok artık Ateş'cim...
* Müge : Müge'cim inanamazsın bakkal ,ertesi sabah bana " Yaa abla biz de sıkılıyoruz d asabaha kadar ondan tavla oynadık, kusura bakma " diyor. Gİr dükkanında oyna o zaman dedim, traji komik haller bunlar

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bunlardan o kadar çok var ki!
acaba diyorum biz mi gidecek bir yerler arasak. Çoğaldıkça çoğalıyorlar ama onlar suçlu değil.
Sen bir tane çocuk yaparsan onlar 8tane çocuk yaparlarsa gün gelir teslim bayrağını çekeriz işte.

MAVİANNE dedi ki...

akşam biz de benzer bi olay yaşadık
bir arabanın alarmı durmadan 3 saat falan çaldı
deli olmamak işten değil

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

* YAŞAMIN KIYISINDA : O kadar haklısın ki Nur'cum, gidecek yer arama noktasına getirdiler bizi gerçekten. Çünkü kalıp mücadele etsek de sonuç çıkmıyor; çok kötü çokk...
* MAVİ ANNE : Her yerde bir şekilde var bunlardan demek ki Mavi Anne'cim ve yazık ki mantar gibi çoğalıyorlar...

laleninbahcesi dedi ki...

valla Özlem beenmayaya katılıyorum , şimdi kimseye öte git bile4 denmiyor. Hemen bi şey çıkarıveriyor cebinden... Ama orada bu mevsimde hemde gece ikide tavla oynanabiliyor demek yav...
Sevgimle

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaa sorma Lale'cim burası gerçekten tuhaf bir şehir.
Ama çok haklısın dikkatli olmak gerek. Zaman o bizim bildiğimiz zaman değil artık.
Sevgiler benden:)

MAVİANNE dedi ki...

iyi haftalar diliyorum