16 Aralık 2010 Perşembe

DETOKS ve ZAYIFLAMA HAPLARI HAKKINDA !!!!


Bu gün evdeyim; planımda Av Mevsimi'ini izlemek vardı ama feci bir yağmur var buralarda, evden çıkmamaya karar verdim.

Televizyon açık ve sabah proglarından birini izliyorum bu yazıyı yazarken. ( İsim vermeyeyim de reklam olmasın:)))
Program konusu detoks !!!
Kendimi düşünüyorum sonra.
Hiç bir zaman zayıf bir bir çocuk, zayıf bir genç kız ve zayıf bir kadın ol-a-madım. 90 - 60 90 değildim yani :))))






Bir yaşımda bile 13- 14 kilo falanmışım.
Çocukluğumda aldığım bu kilolar belki de beni bu hale getirdi.

Çok şişman da değilim bu arada,  kendimi bildim bileli kilo almamak için yıllardır hep dikkatli olmaya özen göstermişimdir.

Fazla kilolarla barışık olmama nedenim özellikle anne tarafımda kalp ve tansiyon hastalarının  çok olması aslında.
Neyse genlerim de yüzüm gibi sevgili babacığıma benziyor da; şimdiye kadar böyle bir sorun yaşamadım çok şükür.

Bu yazıda uzun uzun detoksla ilgili bilgi verecek değilim.
Zaten ne olduğunu da tam bilmiyorum ve bilmek de istemiyorum kaldı ki; meraklısı en iyi şartlarda internetten  bilgisini alır zaten...

Benim derdim detoks  gibi ve bir de zayıflama ilaçları gibi ilaçlarla kilo vermek yöntemi hakkında.
Bu bana çok anlamsız geliyor !!

Yediğimiz her yiyeceği dozunda tüketirsek ve sağlıklı beslenirsek bir de buna hafif bir spor ilave edersek zaten kendiliğinde kilo vermemiz ya da en iyi şartlarla kilomuzu korumamız mümkün.

Birkaç haftadır 3 - 4 kilo fazlam için sevgili Mehtap 'ın diyetini uyguluyorum.
Şa ana kadar 1,5 kilo verdim.
Kendimi çok da sağlıklı ve iyi hissediyorum.

Ben yapabiliyorsam herkes yapabilir bunu, e o zaman detoksa, lavmana, zayıflama ilaçlarına ne gerek var ki?

Durduk yere neden bozalım sağlığımızı ?

Zaten pamuk ipliği ile bağlı değil miyiz şu hayata?

Feci halde  dip not : Ne zamandır bu konuyla igili bir şeyler yazmayı planlıyordum.
Kısmet bu günmüş :)))

10 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Uzun zamandır gündüz internet ortamına giremiyorum, geceler hep geceler:)
Biraz evvel işimin arasında aynı programı seyrettim ve maillerime bakmak için açtığımda yazınla karşılaştım. Çok haklısın canım sağlığımızla o kadar gereksiz uğraşıyoruz ki! sağlık falan kalmıyor. Detox zararlı çok iyi biliyorum çünki bağırsağın görevine müdahele ediyoruz. Doktorun da dediği gibi illa "su"

Kilo mu? Özlem'cim görünüşde değil sağlığı etkilediği yerde sorun olur
kilo. Herşeyin kararını bidiğimiz
yerde duramıyoruz.
Sevgilerimle...

laleninbahcesi dedi ki...

Özlemcim ben hep zayıf hatta çok zayıf bir çocuktum gençlik yıllarımda da devam etti...hatta kocam bana iskeletor diye isim takmıştı...ne olduysa Gamsegamsenin doğumundan sonra oldu...Ben tombikde güzelim sloganımdır:)
öptüm

zuzuların annesi dedi ki...

Yazdıklarına katılmamak mümkün değil Özlem'cim...Sağlıklı olacaksınız diye sağlığımız alacaklar elimizden!Bazen çok gereksiz ve yanlış bilgilendirilme yapılıyor:(

Bu arada mim'i cevapladım:))
sevgiler sana canım:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nur'cum benim o zayıf olma takıntısını aklım fikrim almıyor.
Vücudum zarar görecekse zayıf olmanın ne faydası var ki.
Su çok önemli su hayatın ta kendisi.
Sevgilerimle ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Olsun Lale'cim, o kilolar sana Gamsegamse'yi vermş ya daha ne:)
Sloganına aynen katılıyorum.
Her şey bir yere kadar çünkü.
Sevgilerimle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de bunu söylüyorum ya zaten, hele o zayıflama hapları!! Boğazımızı tutsak hiç bir şey olmayacak aslında ya da tutamadığmız zaman ertesi güne önlem alasak di mi aam:)
Hemen geliyorum sayfana Banu'cum, mim okumak için.
Sevgiyle kal:)

ezgilimelodi dedi ki...

Çikooo seven bir Ezgi zayıf kalır mı?:))
Hiçbir zaman diyet yapmadım,kafaya da pek takmadım.3 kilo fazlamın olduğunu düşünüyorum(Senelerdir düşünüyorum:)))
Hem ben zayıflarsam yanaklarım da zayıflar çirkin olurum:))
Bol bol gülümseyelim göbekleri eritelim(Nasıl olacak bilmiyorum:))

esra dedi ki...

Yazınızı okuyunca görüştense sağlık diye düşündüm ki ilk yorum da bu nitelikte.
Ama kilo da sağlığı etkileyen en önemli faktörlerden biri, başta da psikolojik sağlık geliyor hatta.
Teyzem obez. O yüzden konu biraz yakın bana :)
kilo vermek için en son yemek yememeyi bile denedi de zar zor vazgeçirebildik. Korkunç bir şey! Doktora götürdük ikna edip. Uygun bir diyetle beraber zayıflama hapı kullanmaya başladı. Annem çok korktu hapın etkilerinden ama kullandığımız Alli'ydi. Anlattım anneme onun da içi rahat etti.
Alli, sağlık bakanlığından onaylı bir hap. ve kesinlikle mucizevi bir etki vaadetmiyor. Oldukça kontrollü bi şekilde kilo kaybediyorsunuz. Böylelkle verdiğiniz kiloları geri de almıyorsunuz... Egzersizle beraber kullanımı tavsiye ettiklerini söylersek olaya ne kadar gerçekçi yaklaştıklarını da görürürz zaten. Kısacası teyzem de durumun iyileştiğinin farkında. Sorunsuz bir şeklde kilo vermeye devam ediyor şuan :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çiko seven zayıf kalamaaaz.
ama çiko sevmek de bambaşka bir duygudur Ezgi'cim:))
Sevgiyle kal...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Esra'cım hoş geldin sayfama:)
Çok kilolu hastalarda, doktor kontolünde ve kesinlikle Sağlık Bakanlığı onaylı ilaç kullanımı tabii ki uygun olabilir.
Ben çok fazla kilosu olmayan, bir kaç kilo fazlalık için bunları deneyen insanları hiç anlayamadım.
Umarım teyzen daha iyidir şimdilerde.
Sevgiyle kal canım:)