26 Aralık 2010 Pazar

2010 GİDERKEN



2010 yılında mutlu olduğunuz şey nedir?

2010 yılında mutlu olmam için çok neden vardı ama en çok benim ve sevdiklerimin sağlığımızın yerinde olması bile tek başına bir mutluluk nedeni bence .


2010 yılı sizin için nasıl bir yıldı?

Güzel bir yıldı 2010. Ayrılırken dostça vedalaşacağız birbirimizle.

2011'e nasıl girmek istersiniz?

Her yeni yılda yaşanılanın aksine, illa ki bir yerlere giderek değil, evimde, sevdiklerimle ve oğlumla birlikte eğlenerek elbette. Haa bir de oğlumla beraber yapacağımız yılbaşı pastası eşliğinde.
Aslında lapa lapa kar yağarken girmek isterdim yeni yıla ama yaşadığım şehire kar 30 yılda bir yağıyor ne yazık ki:)




2010 yılında yapmayı isteyip yaptıklarınız ve yapamadıklarınız nelerdir?

Yıllardır görmek isteyip de gidemediğim yerler var benim.

En çok da bunu gerçekleştiremedim diye üzüldüm bu yıl.

Bol bol okudum ama okumak sadece 2010’a özgü bir eylem değildi benim için.


Sevgili Müge 'nin gönderdiği mim bu yılın son mimi olarak sayfalarıma eklendi.

Teşekkür ederim sevgili Müge, iyi ki varsınız hepiniz ...

16 yorum:

ezgilimelodi dedi ki...

2011 çoook güzel olacak,hissediyorum:))
Hepimiz için çok güzel geçsin...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İnşallah Ezgi'cim, inşallah canım...

Ateş Böceği dedi ki...

Umarım ailenle ,mutlulukla ve huzurla geçirdiğin bir yıl olur ..

bu yeni yıl

CEPAYNASI dedi ki...

sadece sağlıklı olmak bile mutluluk...katılıyorum:)
şimdiden mutlu yıllar!

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hepimizin için huzur dolu bir yıl olsun Ateş'cim.
Sevgiyle kal...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum sevgili Cep aynası, sadece sağlık tek başına bile mutluluk nedeni bence.
Sevgiyle kal, mutlu yıllar...

laleninbahcesi dedi ki...

tüm dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olsun Özlem... sevgimle

zuzuların annesi dedi ki...

Negüzel dilekler,ne güzelresimler:)
Umarım 2011'in sonunda da böyle keyifli yazılar yazarsın,gülümser,
gülümsetirsin Özlemcim:))Ve umarım bir mucize olur yeni yıl akşamı sizin oraya kar yağar...Amiiin.:))))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hepimizin dileklerimiz gerçek olsun Lale'cim.
Benden de kocaman sevgiler hepinize:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Banu'Cum 2011 de hepimiizn yüzümüz gülsün inşallah.
Diİlerim kar duan kabul olur
( hiç öyle görünmüyor, bahar havası var buralarda:))
Sevgilerimle ...

beenmaya dedi ki...

sadece 2011 değil her sene çok ama çok güzel olsun senin ve ailen için canım benim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol canım benim çok teşekkür ederim.
Sevgiler kocamaaan:))

Yaşamın kıyısında dedi ki...

2010 yılında yapamadıklarının 2011 yılında gerçekleşmesini dilerim sevgili Özlem'cim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nur'cum, çok teşekkür ederim.
Yeni yıl ve ardından gelecek yıllar güzellikler getirsin hepimize.
Sevgilerimle...

MAVİANNE dedi ki...

inşallah 2011 de görmek istediğin yerleri görürsün
neşeli ve sağlıklı bir yıl diliyorum sana
sevgiler ve öpücüklerrrrrrrr

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım.
Yeni yıl hepimize güzellikler getirir inşallah.