15 Aralık 2010 Çarşamba

DOĞALIM DOĞAL !

Kış mevsimi buralara aniden geldiğinden midir bilmiyorum, doğal bitki çaylarına fena halde kafayı takmış durumdayım !!

Öyle  marka olup da poşet içinde satılanlardan değil ama, ben kendi karışımımı kendim yapmalıyım diye düşünerek aktar aktar geziyorum bu sene.





Ekinezyalar, çubuk tarçınlar, zencefiller, papatyalar, ıhlamurlar  alıyorum sonra da mevsim meyvelerinden birer parça da içine karıştırıp demleyip içiyorum. ( Mandalinayı özellikle tavsiye ederim bu arada içine koymak için  :))

Psikolojik mi bilmiyorum, kendimi cidden dinamik hissediyorum.

Bu kışın trendi benim için belli oldu sanırım yaşasın doğallık, yaşasın bitki çaylarım !!!

5 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

papatya ve ıhlamur en sevdiklerimden :)

MAVİANNE dedi ki...

aslında harika bu çaylardan içmek ama malesef ben yapmıyorum yapamıyorum
çocukken o kadar çok nane limon çayı içtim ki midem yüzünden
ben de fobi oluştu
çok grip olduğumda içtiğim limonlu ıhlamur dışında pek bilmem bitki çaylarını
sana şifa olsun
keyifli içmeler :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

* Ateş Böceği : Evet Ateş'cim kesinlikle...
* Mavi Anne: O bende de vardı ama bu yıl aştım galibe, bayılıyorum bitki çaylarına ve doğal olan her şeye.
Yaşlanıyorum ondan mı acaba ne dersin Mavi Anne'cim?:))

ezgilimelodi dedi ki...

İ-çe-mi-yo-rummmmm
Doğal,mis kokulu otları içemiyorum.Heveslenip bahçemizden ot toplamıştım,onları bile unuttum:))
Bu yüzden sık sık hastalanıyorum...
Ihlamuru içebilirim ama
Ya biz çay içelim mi,çay?:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ezgi'cim bu seneyekadar ben de öyleydim bu kış bana bir haller oldu.
Bu yüzden yazdım ya bu yazıyı:)
Çay da iç tabii ki o da güzeldir.
Sevgiyle kal:))