12 Ağustos 2009 Çarşamba

SİLGİ KULLANMADAN RESİM ÇİZME SANATI

975-07-0461-4_s1fe1d8b6fb2424fa41
Pozitif enerjisi ve hayata bakış açısına hayran olduğum arkadaşlarımdan biri geçtiğimiz günlerde elime bir kağıt verdi.
Kağıtta yazılı olanları baş ucundan ayıramadığını söyledi.
Okudum haklıydı, nereden ya da hangi kitaptan aldığını bilmediğim cümleler benim de başucumda artık. Dayanamadım sayfamda da paylaşmak istedim :

 Evimi bir parti sonrası temizlemek için saatlerde uğraşıyorsam, bir çok arkadaşım var demektir.

 Faturalarımı ödeyebiliyorsam bir işim var demektir.

 Gölgem beni izliyorsa, güneş ışığı görüyorum demektir.


 Okuluma ya da iş yerime uzun bir yolu yürüyerek gidebiliyorsam, ayaklarım sağlıklı demektir.

 Duraktaki adam anahtarıyla ses çıkarıyorsa duyabiliyorum demektir.


 Camları silmem, çatıyı onarmam gerekiyorsa bir evim var demektir.

 Yığınla yıkanacak ve ütülenecek çamaşırım varsa, yığınla giyeceğim var demektir.


 Pantolonum sıkıyorsa, aç kalmıyorum demektir.

 O gün oltama hiç balık gelmediyse, hiç balık öldürmedim demektir.


 Kalp denize benzer, fırtınaları, sakin zamanları ve taşkın olduğu anları vardır. Bazen de derinliklerde inciler gizlidir.

 Silgi kullanmadan resim çizme sanatına “hayat” diyoruz.



BLOG NOT :

 Dinliyorum : Birkaç gündür keyifle dinliyorum VUR KADEHİ USTAM/ Ferhat Göçer


 Okuyorum : NEREDESİN/ Marc Levy
Yaz Kitabı, aşk hikayesi ama öyle bir aşk ki, ne yıllar ne de fırtına ve kasırgalar engel olamıyor kahramanların aşkına.

9 yorum:

beenmaya dedi ki...

silgi kullanmadan resim çizme sanatına hayat diyoruz. işte bu söze bittim :)))

Nily dedi ki...

iyi geldi bu yazın bana, hem de çok iyi geldi.kocaman teşekkürler ve sevgiler..

ÖZLEM dedi ki...

büyük şeylerden mutlu olmak budur.
bu yazıdan çıkardığım sonuç:değer bilmek
bizimle paylaştığın için ayrıca teşekkürler canım.

sufi dedi ki...

Pozitif düşüncelerin enerjisi taaa buralara kadar geldi.teşekkürler sevgiler.

Özlem dedi ki...

Benden de sevgiler:)

Özlem dedi ki...

Kesinlikle Özlem'cim, değer bilmek ve şükretmek.
Sevgilerimle...

ozgurruya dedi ki...

Bardağa dolu tarafından bakmak lazım bazen. Siyahla beyazın bulunduğu bir tabloda hangi renkten yanaysak tablo bize o renkte gözükür :)

denizanasi dedi ki...

bu tarz yazıları her okuyuşumda pozitif olurum . ama çevirdiğim an gerisin geriye dönerim. o pis depresif hallerime:((

Özlem dedi ki...

Ne kadar güzel bir cümle, çok sevdim bu yorumu.
Kocaman sevgilerimle:)