3 Ağustos 2009 Pazartesi

BİR YER . . .

ssa41596Bazen şehir hayatının üzerinize üzerinize geldiği olmuş mudur?

“Çılgın Kalabalıktan Uzak” kır yaşamını özlediğiniz anlar ne kadar sıklıkta?

Tatil deyince akla sadece, deniz, müzik ve eğlencenin gelmediği,

Motor gürültüsü ve egsoz dumanlarından uzak,

Tüm yaz çiçeklerinin kokularının birbirine karıştığı,

Sabahları güne insan sesleriyle değil, kuş cıvıltılarıyla uyanabileceğim, sessizliğin sesini dinleyebileceğim,

Güneşin bulunduğum yeri makul seviyede ısıttığı, yaz sıcağının ve özellikle yaz gecelerinin işkenceye dönüşmediği,

Tertemiz havayı ciğerlerime doldurup, uzun yürüyüşler yapabileceğim,

Üzerimdeki bütün negatif enerjiyi uzaklara gönderip, gün biterken mutluluk sarhoşu olabileceğim bir yer var mıdır acaba çok yakınlarımda?


Çılgın Kalabalıktan Uzak : http://www.netkitap.com/kitap-cilgin-kalabaliktan-uzak-thomas-hardy-can-yayinlari.htm

13 yorum:

beenmaya dedi ki...

bazen mi dedin...
her zaman her zaman
:)))

Nurşen dedi ki...

Sıcak,bunaltıcı, bezdirici bir Antalya yazında yazıldığı belli oluyor, öfff ki öf!.. Allah gönlüne göre bir tatil versin Özlemciğim:)

Belgin dedi ki...

Özlemim, öyle bir yer bulursan, lütfen benide al yanina, ben büyük sehirlerden nefret eder oldum, üstüme üstüme gelmiyor artik, üstüme yikiliyor, kuzularida alip kacalim birlikte ne dersin:))

Özlem dedi ki...

<strong>Hadi gidelim Belgin yeri bulalım ama önce, biliyor musun benim gönlümden de aklımdan da hep Karadeniz geçiyor bu ara. Karadeniz'de küçük bir köy.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Çok haklısın, her zaman Beenmayacığım her zaman...

Özlem dedi ki...

Ben özellikle sıcaktan çok dertliyim Özlem'ciğim.
İnan Antalya hiç çekilmiyor.
Hepimizin arzusu gerçek olsun canım.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Kesinlikle Delfina'cığım, çok sağol.
Sevgilerimle...

denizanasi dedi ki...

ben öyle bir yer biliyorum. gökçeada :) öyle uzak ki kendini fazlasıyla yalnız hissediyorsun. ama sen başka yer bulursan beni de yanına al:) benim de herkesten ve herseyden usaklaşmaya o kadar çoook ihtiyacım var ki...

Evren dedi ki...

sevdiğim adamın yanı tam da tarif ettiğin gibi gelir bana... onunla uyanılan sabahlar gün biterken mutluluk sarhoşu olmamı sağlar, çıkılan uzun yürüyüşler, bir kaldırım taşındaki sohbetler keyiftir benim için ama tatilse mesele her daim bir tatil modum var bugünlerde :)

Belgin dedi ki...

Özlemcim, ben buldum galiba, bu eve ne dersin:))
http://sufi-saja.blogspot.com/2009/07/saman-ev-grander.html

Özlem dedi ki...

Sorma Belgin'ciğim, bayıldım ben o eve.:))

Özlem dedi ki...

Sevdiğinin yanı, her zaman bir insanın başının tacıdır zaten Evren'ciğim, ne güzel yazmışsın.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Hemen canım, hemen haber vereceğim sana.:))