26 Ağustos 2009 Çarşamba

ADA ÖZLEMİ

ssa41469İstanbul deyince aklıma düşen yerlerden biri de adalardır.
Oralara kadar gidip de, ada havasını solumadan geriye dönmem.
Büyük Ada, Heybeli Ada ve Burgaz Ada en sevdiğim adaların başında gelir.

Bu seferki İstanbul yolculuğumuzda oğlumu da adalarla tanıştırdım.

Bu yazıyı yazma sebebim, oğlumun az önce " Anne bir daha ne zaman adaya gidebiliriz ? " sorusu oldu.

Demek o da özleyebiliyor o küçük aklıyla ada havasını.

Şimdilik bunun mümkün olamayacağını öğrenince üzüldü biraz.

Sonra birlikte, adada çektiğimiz fotoğrafları sayfamda yayınlamaya karar verdik, bu bile sevindirdi onu.

İşte ada fotoğraflarından, sayfama yükleyebildiklerimden bazıları :




ssa41486ssa41487ssa414794ssa41460ssa414591ssa41447ssa414441ssa41438

12 yorum:

Melis dedi ki...

Teyzecim ben de özlüyorum adaları çoğu zaman.

Özlem dedi ki...

Biliyorum canım...

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Merhaba Özlem; sonunda bulabildim seni :)
Hayli karışık, had üzeri yoğun günlerden sonra huzurlu evimin ilk gününden merhaba :)
Ben hiç Adaya gitmedim biliyor musun; ama gidip bisikletimle ada turu atarken rüzgardan uçurup yere savurduğu şapkamı bisikletle ada turum bozulmasın diye almak bile istemezdim.
Kırmızı, geniş kenarlı hasırdan bir şapka, kloş buz mavisi bir etek, lacivert espadril ve pembe bir penye, gözümde dar açıları genişleterek doğal renge hiç dokunmayan büyük gözlükler.. Yüzümde ilkbahar gülümsemesi..
Sevgimle..

Banu dedi ki...

Bir kaç sene önce bende Büyük adayı görmüş,gezmiş ve çok beğenmiştim...Fotoğraflar harika...
Özlemişim onu fark ettim...Sevgiler.

Nurşen dedi ki...

Oğlunun güzel şeylerden anlayacağı şimdiden belli oldu Özlemcim. Bir "Ada Hayranları" grubu kurabiliriz. Oğlunu da başkan yaparız. Minik Başkan, sevsinler onu:)

elifden dedi ki...

Canım istanbulun her yeri güzel ama ,o kadar kalabalıkkı,iki adım atamıyorsun...
Adaları bende çok özledim.En son 8 sene önce oralardaydım...Artık nasip kısmet daha ne zaman görecegım...
Adaları görünce o tarıhlerde yaşamak isteği duyuyorum...

Özlem dedi ki...

Çok iyi fikir Nurşen'cim.
Ne güzel başkan olur ama oğlumdan.
Grup kuralım gerçekten:)
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Olsun, hayal kurmak istemenin, istemek gerçekleştirmenin anahtarı bence Gülen'cim.
O güzel hayalin günün büründe bir bakarsın gerçek olmuş, adalardan birinde buluvermişsin kendini, ne hoş olur değil mi?
Seni sayfamda gördüğüme çok sevindim.:)
Sevgilerimle...:)

beenmaya dedi ki...

adalar elbette önceliğin ama sen şileyi de sevmiştin yanlış hatırlamıyorsam değil mi :))

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Seni bulana kadar kaç takla attığımı bir bilsen :)

Özlem dedi ki...

Gülen'cim, neden acaba?
Bir sorun mu var ulaşımda, merak ettim şimdi?
Sağol ilgin için bu arada.:)
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Ah Kınalı Ada, güzelim ada, nasıl atladım onu?
O yakışıklı delikanlıyı sadece Büyük Ada ve Heybeli Ada'ya götürebildim de ondan olmalı.
Çok sevdi oğlum da adayı annesi gibi. " Ne güzel burada araba yok, araba sesi yok anne " dedi.
Bir daha ki sefere geliriz Kınalı Ada'ya da gelmez miyiz hiç?
Çok teşekkür ederim ziyaretin için ben bundan sonra sık sık konuk olacağım sana:)
Sevgilerimle...