21 Ağustos 2009 Cuma

İKİ -ŞEY-

_1_1Bence insan hayatta kendine verilen iki –şey- i çok sever.

Bu iki –şey- insana her zaman verilmeyebilir ama verildiğinde de özel önem taşır.

Büyüklükleri, miktarı hele maddi değeri hiç önemli değildir.

Bu iki –şey- de önemli olan hatırlanmaktır, değer vermektir.

Blog ortamında alındığında daha da anlam kazanır, çünkü blog ortamında yazılarımız konuşur. Yazılarımız bizi birbirimize anlatır. Sonra bir de bakarız ki sanal sandığımız ortamlardan güzel dostluklar, paylaşımlar çıkmıştır.

Bu iki şey ödül ve hediye dir.

Blogda aldığım ilk hediyemi yüreğimin çekmecelerinde saklıyorum hâlâ.

Şimdi de bir ödül aldım. Uzaklardan, Mersin’den Ramazan Bey’den.

Kendisine beni ödüle layık gördüğü için sonsuz teşekkürler ediyorum.

Ödülün üç kuralı varmış, hepsini hemen yerine getiriyorum.

Birincisi çok kolay, linki hemen yayınlıyorum.

İkincisi biraz zor çünkü 7 kişi seçmem gerekiyor.

Bir düşüneyim yazımın sonuna kadar…

Üçüncüsü daha da zor galiba.

Kendimle ilgili en ilginç 7 –şey- yazmalıyım.

Zorlansam da başlayayım o zaman :

1- İnsanlara çok güvenirim. ( İlginç değil mi? Güvenimi kazanmak ayrı bir yazı konusudur ama ),
2- Daha da ilginç olan, bu güne kadar bu konuda hiç yanılmadım,
3- Küçük şeylerle küçük mutluluklar yaşamaya bayılırım,
4- İflah olmaz bir iş koliğim,
5- Annelik hallerim inanılmazdır. Çoğu zaman kendimi 35 yaşımda değil de 18 yaşımda anne olmuş gibi hissederim,
6- Kin ve kıskançlık hayat kitabımda hiç yazmaz. İnsan kardeşini bile çocukken kıskanmaz mı? Asla kıskanmadım vallahi.:)
7- Güneşin doğuşu ve batışına ama en çok doğuşuna takıntılıyım. Aslında bir şey olduğu yoktur bilirim. Bu durum dünya ile kendi ekseni etrafında olup biten bir durumdur ama takıntılıyım işte.

Sıra geldi üçüncü koşula, bu seçim çok zor demiştim ya, yazımın sonuna geldim hâlâ zorlanıyorum, bunu mutlaka belirtmeliyim.

İşte listem :
1- Aydanatlayan kedi
2- Evren
3- Beenmaya
4- Nily
5- Delfina
6- Özlem
7- Efsa

Haydi şimdi sıra sizde…

Not : Sevgili Belgin ve Nurşen listemde siz de vardınız ama baktım ki siz çoktan ödül almışsınız bile:))

15 yorum:

ÖZLEM dedi ki...

canım benim çok teşekkür ederim,çok incesin.
nasıl mutlu olsum anlatamam.
en yakın zamanda yanıtlıyorum
kocaman sevgiler...

efsa dedi ki...

Teşekkür ederim tatlım. :) Gülümsedim sabah sabah.

Belgin dedi ki...

Özlemcim, cok tesekkür ederim, düsünmen yeter:))
Ramazanin mubarek olsun tatlim, hepimize saglik ve huzur getirsin.

Öpüyorum cokca:))

Nurşen dedi ki...

Özlemcim, almış kadar oldum ödülünü ve en ilginç olanı da kendinle ilgili yazdığın şeylerin nerdeyse benim üstüme cuk oturması. O yüzden görmeden sevdik galiba birbirimizi. Ekim'de Antalya'dayım, artık görüşmek farz oldu. Sevgiler canım.

(senin bu yorum sayfan neden her seferinde mail adresi, Web adresi, isim istiyor. kendimi gümrüklenmiş gibi hissediyorum:)))

Özlem dedi ki...

Kesinlikle görüşmeliyiz Nurşen'ciğim, Antalya'ya döndüğünde mutlaka haberleşelim.
O şeylerin cuk oturduğunu ben farkındayım zaten yazdıklarımızdan ne zamandır.:)
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Sevgiler benden:)

Özlem dedi ki...

Canım Belgin'cim, ramazan hepimize sağlık, mutluluk, huzur getirsin. Senin de ramazanın mübarek olsun.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Ne güzel, ne mutlu bana Efsa'cığım.:)
Sevgilerimle...

Melis dedi ki...

Hımmm, ödül ve hediye kim sevmez ki gerçekten?:))))

Özlem dedi ki...

Değil mi?
:)))))

Çiler dedi ki...

Özlem ablacığım,
Ödülün için çok sevindim,sen bunu gerçekten hak ettin zaten bunu biliyorsun,daha nice ödüllere.

Özlem dedi ki...

Sağol canım:)

aydan atlayan kedi dedi ki...

Canım Özlem'ciğim çok teşekkür ederim. Ben bu ödülü yazarak nefes alabilen herkese vermek isterim. Ve elbette başta sana... Çok çok öpüyorum.

Nily dedi ki...

Geç kaldım biraz, kusuruma bakma lütfen..Çok teşekkür ederim Özlemcim.. değer verdiğin için, düşündüğün için teşekkürler..ve sevgiler..

Özlem dedi ki...

Teşekkürler, sevgiler benden Nilüfer'cim:)