9 Ekim 2011 Pazar

YAĞMUR


Eski bir dosta kavuşmak gibiydi yağmurla buluşmak bugün.

Oğlumun, hadi yağmurda yürüyelim anne serzenişlerine anne maskemi yüzüme takıp, hayır oğlum daha yeni iyileşiyorsun diye karşı çıksam da; yağmurda yürümeyi çok istedim aslında.

Yüremedim, evden bile çıkmadım hatta, pazar ve yağmur keyfi yaptım kendimce.
Bütün işi gücü pazartesine yükleyerek, uzun bir aradan sonra üçümüz battaniyem, kitabım ve ben buluştuk bu gün.

Güzeldi yağmur ve yağmurun sesini dinlemek, uzun bir aradan ve sıcaklardan sonra güzeldi...

İnsana  uzak kalan her şey güzel değil midir zaten ?

Dilerim tadı kaçmaz yağmurun azı karar şeklinde kalır da çoğu zarar vermez umarım ...

10 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Yağmur bekledik,bekledik geldi...
Çok güzel anlatmışsın...
Bu üçlüyü çok sevdim.
Oğluşa da geçmiş olsun...

Meyra dedi ki...

o üçlüyü bende özlemişim ve pazarı bu üçlüyle geçiren biri olarak sevdim bu postu ben:)

GÖNÜL dedi ki...

ne güzel anlatmışsın sonbaharı sevmeyen ben bile özendim sevgiler

beenmaya dedi ki...

bazı şehirlerde ve yerlerde tadı kaçtı ne yazık ki...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Natali'cim sonrasında Antalya için kötü oldu, aklıma gelen başıma geldi yani ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra'cım sonradan tadı kaçsa da pazar günkü yağmur güzeldi ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gönül'cüm, çok teşekkür ederim canım :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Maya'm sorma hele Antalya'da çok tadı kaçtı ...

AslıASLI dedi ki...

Yagmuru, serin havayı bekliyordum, en sonunda geldi. Bende çıktım dolaştım, insan arınıyor gerçekten..

Oglunuzada çok geçmiş olsun, şimdi daha iyimi?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslı'cım çok teşekkür ederim oğlum iyi şimdi çok şükür. Yağmur kötüydü ama Antalya için, dilerim tekrarlamaz bir daha o şiddetli fırtına, sevgiler canım...