11 Ekim 2011 Salı

FIKRA GİBİ



Sıradan bir gün; oğlumla bir konuda anlaşamamışız, ona biraz kızmışım ve nasihate başlamışım.

 Nasihatlerim öyle bir hale gelmiş ki; TV'deki kredi kartı  reklamında olduğu gibi "vada vada" kıvamında...

Oğluma bakıyorum; çocuk sabırla beni dinliyor ama bir kulağını tıkamış.

Ben"  vada vada " ya ara vererek; neden kulağını tıkadığını soruyorum oğluma ve oğlum tarihe geçecek bir cevap veriyor :

- " Söylediklerin bir kulağımdan girip; öbür kulağımdan çıkmasın diye anne !!! "

Fıkra dinlemiş gibi gülüyorum; hem ona, hem o anki halime !!!

Kıssadan Hisse :  Ne yapsak boş; çocuklar bizim bir kaç adım önümüzde yürüyorlar !!'''

21 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Özlemcim onlar bu çağın çocuğu biz geçen çağda doduk onlara göre:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hey Allahım :)))

AslıASLI dedi ki...

Gerçekten fıkra gibi :) ama çok zekice bir cevap aynı zamanda :)

Unknown dedi ki...

hem de nasıl yürüyorlar biz yetişemiyoruz vallahi :) ne şekersiniz öyle siz :) sevgiler...

resimli günlük dedi ki...

Müthiş bir zeka pırıltısı gördüm orda sanki :)))
özlem

Tully dedi ki...

Süper ya sabah sabah kahkahalara boğuldum:) Böyle maceralerınızı daha çok paylaşmalısınız:)

beenmaya dedi ki...

ahahah sabah sabah iyi geldi bu ya :)))

boynuz kulağı geçmiş hatun anla işte az vada vada yap çocuğa sen de :))

Ada Deniz dedi ki...

:))

hüznün tadı dedi ki...

Ne espri am:)))

two of us dedi ki...

bu neslin modeli böyle, ayarlarıyla hiç oynamamak lazım:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale'nin Bahçesi : Evet Lale'cim bunlar çok değişik gerçekten :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pilli Petro : Bence de :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) : Yaaa Aynur'cum, böyle işte:))
***
Aslı : Çok güldüm ben de Aslı'cım:))
***
Burcu : Ben artık hiç yetişemez oldum hiç sorma Burcu'cum:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Resimli Günlük : Valla bilimyorum ki :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tully : Aklıma geldikçe yazıyorum ama çok da sıkmak istemiyorum, fakat buna çok gülmüştüm Tully'cim:))
***
Beenmaya: Az vada yapıyorum artık ben de akıllandım Mayam:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : Hiç sorma :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ada ve Deniz : Bence de :))
***
Two Of Us : Yok oynamıyorum zaten ayarlarıyla; şaşar maşar, neme lazım:))

ezgilimelodi dedi ki...

Ahh benimkileri anlatsam fıkra dizisi olur cidden:)

geveze baykuş dedi ki...

:)))))))))))))))))))))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ezgili Melodi : Kesinlikle olur Ezgi'cim:))),
Sahi anlatsana ne hoş olur okumak:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Geveze Baykuş : Bence de:))