22 Ekim 2011 Cumartesi

HAYATTAN KISA KISA ...

 *****
Halen suskunum, hiç bir şey yapmak gelmiyor içimden. Nasıl bir acıdır bu?
Göğsümün ortasına ağır bir taş oturmuş gibi. Gencecik bedenlerin toprağın altına girmesini kabullenemiyorum. Allah ailelerine, geride kalanlara, hepimize sabır versin.

 *****
Oğlum yine hastalandı.
Bulaşıcı anjin olmuş bu kez.
Allerjik bünyeli çocuklarda bronşit gibi hastalıkları tetiklermiş bu tür rahatsızlıklar. Bu arada allerji testi sonuçlarımızı aldık, ev tozu, hamam böceği ve zeytin ağacına allerjisi varmış.
Ev tozu için ıslak süpürge önerdiler. Kullanan var mı? Kullanımı kolay mı acaba?

Okul salgın halindeymiş, hasta çocuk doluymuş. Anneliğimi sorgulamaya başladım eni konu, ben neden bu çocuğu iyileştiremiyorum? Antibiyotiksiz atlatmaya çalışıyoruz şimdilik; hafta içi kontrol var ...

*****
Browni  yaptık oğlumla bu gün, keyif aldık mutfakta olmaktan. Oğlum hiç bir zaman hasta çocuk modunda olmadığından mutfakta yardım etti bana ...



*****
Katalin Sokağı'nı okuyorum.
Çok, çok, çok beğendim. Yazarın üslubuna bayıldım.
Savaş ne kötü, insanların hayatını nasıl da kökünden değiştiriyor.
Savaşsız günler görecek miyiz acaba? Herkesin birbirine özen gösterdiği, barış içinde bir dünya mümkün müdür?

*****
Kaddafi'ye üzüldüm bir de -  başka derdim yokmuş gibi -
Ne bileyim diktatör de olsa, kırk iki yıl bir ülkeyi yöneten ve yeri geldiğinde dünyaya  kafa tutan bir liderin  sonu böyle olmamalıydı. Bu mudur yani ?
*****
Epeydir satranç oynamadığımızı fark ettik oğlumla.
Bende yeni dönem ders hazırlıkları, onda ödev ödev ödev... Biraz da satranç oynadık bu gün, unutmuşum iyi mi?
E kırkından sonra satranç öğrenirsen böyle olur işte ...

*****

Bu günlerde böyleyim.
Suskun, yorgun, kendini hayatın akışına bırakmış ...

8 yorum:

resimli günlük dedi ki...

Böyle yazıları okumayı seviyorum...

Kitabı not aldım,ilk siparişe :)
özlem

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Özlemcim öyle kafanı ıslak süpürge falan takma bu çocuklar işte böyle zamanı gelince kökünden atlatacak. Ben küçü kızımı acillere zor yetiştirip oksijene bağlı iyileştirdim sonrası 9-10 yaş bitti, şimdi üç torunumda bu tür allerjik yetişiyor, ilaçlarla ama ev tozuna karşı tek yaptıkları halıları kaldırıp mümkün olduğunca az yere serilen halıflex.
Çok iyi bir çocuk göğüs dr.çları var oda tozla olacak şey değil bu mesimde ne okursa olsun tekrarlar diyor. Belirli ilaçları var sende kullanıyorsundur sanırım.
Aslında yakışıklı delikanlıma bende üzülüyorum önümde örnekleri olduğu için ama geçecek annesi:))
İlk konuya ise hiç değinmek istemiyorum sustum öyle suskun kaldım.
Geçmiş olsun canım,güzel bir pazar tatili dilerim

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Resimli Günlük : İyi okumalar dilerim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Nur'cum sağol canım, unuttum zaten baksana Van'a değrem vurdu bu sefer de bizi.
Kontrole gittik bu gün biraz daha iyi çok şükür ...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

savaş çok fena. ben onunla ılgılı ne fılm ızlıyorum. ne de kıtap okuyorum.. kaddafıye bende uzuldum. ne kadar kotu olursa olsun bır ınsan. sonu boyle olmamlıydı. ulkesının 25 cent borcu yokmus. ulkesınde kı egıtım duzeyı %30 unıversıtelı olan bır lıderın ulkesı bu ulke. lıderını devırıp serıatı sectı

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Zeynep'cim ben de bunu anlamıyorum ya, nasıl bu kadar nefret dolu olabiliyor insanlar ve bunca yıl akılları neredeydi?
Savaş çok kötü, barış dolu günlere ...

sevtap dedi ki...

Ben oğluşlarımla kekler yapmak istiyorum.Umarım onlarda bana yardım eder :) Kaddafi'ye bende üzüldüm canım madem istemiyorlardı bu kadar nefret edıyorlardı yenı mı akıllarına geldı.Halkına zarar vermemiş bir liderin ölümü böyle olmamalıydı bence de.Mutlu haftalar canım.

hayattanizler.blogspot.com dedi ki...

Sevtap : Biraz büyüsünle çok güzel şeyler yapacaksın oğluşlarınla Sevtap'cım .
Sevgiler kocaman:))