28 Mart 2011 Pazartesi

İNCE AYAR

Bu gün akşam üzerine doğru kabıma sığamadım ben.

İçimde tarifsiz bir keyif vardı.

Sabah uyanamamanın getirdiği rehavet akşam üzerine doğru sevinç şölenine dönüştü.

Nedenini bilemedim önce.

Etrafıma baktım, eve gelirken her yer aydınlıktı ama saat 18.30'du.

İyi oldu saatlerin ileri alınması aslında, ince ayar yaptı hayatlarımıza.

Uzun günler bizim artık yaşasın.

Bahar da dallarını uzattı hafif hafif  ne güzel.

Gün bizim güneş bizim, doya doya keyfini sürelim ...

3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

oooh keyfin daim olsun Özlemcim...

Unknown dedi ki...

oh ne güzelmiş uzaklardaki hallerin sevindim vallahi :) evet gerçekten iyi oldu havanın geç kararma halleri sevgiler :)

Meyra dedi ki...

işte budur özlemcim seni böyle duymak ne güzel keyifli olduğunu bilmek iyi geldi:)) yaşasın bahar ve getirdiği huzur:)) bu arada serenad nasıl gidiyor merak ettim?