24 Mart 2011 Perşembe

KALBİM BEN VE HOLTER CİHAZI

Pazartesi sabahı herkes işe gitme ve yeni bir haftaya başlama telaşı yaşarken ritmi bozulan kalbimle el ele tutuşup doktora gittik.

Dönüşte bir günlüğüne bedenime konuk olacak holter cihazı eşliğinde eve döndük.

Geceyi de hep birlikte iniş ve çıkışlarla derin derin nefes alarak geçirdik ve ertesi gün tekrar kontrole gittik.

Sonuçta tanı konuldu, "iyi huylu ritm bozukluğu"!!

Doktorum çok neşeli ve konusunda çok başarılı bir doktor beni  rahatlattı.

Uzun uzun kalp tetkiklerimi incelediğini, kalbimin çok sağlam olduğunu bu rahatsızlığın strese bağlı oluşabileceğini bir de geçmişimde yaşadığım gripal enfeksiyonların da katkısı olduğunu anlattı.
Küçük bir ilaç verdi ve ben o ilaç sayesinde kendime geldim.

Bir haftadır gece uykusu uyuyamadığımdan günlerdir gündüz saatlerinde de gece uykusu modunda uyumaktayım.

Şu saat itibarı ile kendime geldim.Kış uykusundan uyanmış gibiyim:))

Baktım ki blog halen kapalı. Orta Doğu kaynıyor, Elizabeth Taylor ölmüş hiç haberim yok olup bitenlerden.

Dedim ki hayat çok kısa ve yaşadıklarımız çok anlık aslında.

Hayatın akışına fazla kapılmamak lazım, acıyı da sevinci de dozunda yaşamak lazım.

Haa bir de sağlıklı yaşamak lazım tabii ne kadar becerebilirsek artık !!!


Kitap Notu : Paulo Chelho'nun Elif'ini hiç beğenmedim ya da havam yerinde değildi kendimi veremedim.
Şu an elimde iki kitap var Serenad ve Bit Palas.
Serenad Zülfü Livaneli'nin yeni romanı. Yazar romanı bir kadının ağzından anlatıyor. Böyle kitapları severim ben. Erkek yazar kadın kahramana, kadın yazar erkek kahramana romanda can verince okumak hoşuma gidiyor.
Bit Palas Elif Şafak'ın eski bir romanı okumakta gecikmişim.
Sırayla okunacaklar artık.

Film Notu : Çınar Ağacı' izlemeyi çok istiyorum . Bakalım ne zaman kısmet olacak?

11 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Mail de atmıştım ama cevabı gelmeden öğrendim sonucu. Sevindim önemli bir durum olmadığına, geçmiş olsun Özlemcim. Stresi bırak gezmeye bak, antalya'ya bahar gelmiştir üstelik, burası hala kış:)
Sevgiler yolluyorum...

laleninbahcesi dedi ki...

Özlemcim yeniden geçmiş olsun...
Elifi sevmedin demek ... Zülfü Livanelli hep aynı tarz yazıyor ama Serenad'ı mavianne de çok beğendiğini söylemişti... Elif Şafak kitaplarını ben de çok severim...
Sevgimle

Meyra dedi ki...

iyi olduğunu duymak güzel.şimdide baharı o antalya renklerini buraya göndereceğini bekliyorum özlemcim buna ihtiyacımız var:(

Unknown dedi ki...

çok sevindim ciddi olmadığına tabiki kalp olayı her zaman ciddidir ama en azından büyük değil sorun...ruhunu daraltma ne olur stresden elınden geldiği kadar uzak dur ben de sipariş verdim Elif kıtabını bakalım ben begenecekmıyım Bıt palas bende okumadım daha.cok gecmıs olsun canım sevgiler :)

ezgilimelodi dedi ki...

Çok daha iyi ol lütfen...
Sağlık,hayatta en önemli şey gerçekten...
Ve ne güzel bahar gelmiş oralara...
Benim yerime de gez:))
Sevgiler:)

MAVİANNE dedi ki...

çok geçmiş olsun ritim bozukluğun da sahibi gibi iyi huyluymuş :)))),
sağlıklı günler diliyorum

nilgün dedi ki...

özlemcim geçmiş olsun hayatın akışında olumsuz hoşumuza gitmeyen olaylar yaşasakta umutla devam devam edebilmek için en önemlisi sağlık
sağlıklı olmanın birinci şartı moral stresten uzak sağlıklı günler dileklerimle

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Leylak Dalı : Nurşen'cim geldi ya bahar Antalya'ya sen ne zaman geleceksin?:))
Lale'nin Bahçesi : Lale tam da hsata halimle okudum ya belki ondandır ama Serenad'a bayıldım:))
sırada Bit Palas var, oku oku bitmiyor :))
Meyra :En kısa zamanda Meyra'cım :)
Burcu : Burcu'cum asıl neden boğaz enfeksiyonuymuş ondan olmuş ritm bozukluğu, Elif'i oku bakalım beğenecek misin merak ettim ben de:)
Nilgün: Nilgün'cüm çok haklısın sağlık kadar değerli bir şey yok hayatta, çok teşekkürler canım...
Ezgili Melodi :Sağol Ezi'cim çok teşekkürler canım.
Mavi Anne : Teşekkür ederim canım güzel gözlerinin güzel görüşü:)

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Geçmiş olsun canım. Stres tüm hastalıklarımızın kaynağı. Ama ne yazık ki ondan arınmış bir hayat da hemen hemen imkansız gibi. Belki minimuma indirmeyi deneyebiliriz.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bu aralar stres yaşam biçimim oldu zaten.
Neye el atsam stres orada, sağol canım çok teşekkür ederim ilgine ...

Turkuaz Deniz dedi ki...

Ne kadar ihmal etmisim ben arkadasimi, cok gecmis olsun Ozlem... Opuyorum yanaklarindan.