20 Mart 2011 Pazar

RİTM BOZULUNCA ...

Bu aralar ritm bozukluğu yaşıyorum.

Ben değil aslında kalbim yaşıyor.

Günlük hayatın içinde bu kadar koşmaya dayanamadı galiba.

Oysa ben alışmıştım bu tempoya o isyan etti, uyardı beni. Dur biraz kendine gel bak yoruldum ben dedi.
O zaman anladım ben ruhun bedenden hep daha genç ve dinç kaldığını.

Hafta başından itibaren doktor ve hastane süreci başlayacak

Umarım eski düzgün ritmine kavuşacak kalbim.

Yoksa onun da benim de işimiz çok çok zor olacak !!!

11 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Özlemcim geçmiş olsun, aman kendine dikkat et. Umarım iyi sonuçlar alırsın, sorun çıkmaz.
Kolaylıklar diliyor, sevgiler yolluyorum...

laleninbahcesi dedi ki...

Özlemcim çok geçmiş olsun...Çok doğru tespit bedenimiz ruhumuza dar geliyor ve isyan ediyor bizim tempomuza...
Çok öpüyorum seni

Delfina ; dedi ki...

Özlemcim inşallah ciddi birşey yoktur ortada,şimdiden acil şifalar diliyorum sana..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Özlemcim geçmiş olsun canım, inşallah sadece taşikardi olayıdır.
Kendine dikkat et derler ya, işte öyle.
Çok haklısın ruh hiç yaşlanmıyor ama bedeni de çok yoran o ruhun yaşlanmaması:)
Bizi habersiz bırakma canım,
bu arada bende dayanamayıp bacadan camdan girdim kendi evime ne yapayım sizleri çok özledim.
Sevgiler canım...

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun çok çok dikkat et kendine...annemde yaşıyor benim öyle bir sorun :( bazen gece uyuduğunda nefes almıyor gibi oluyor...aman stres sıkıntı dert yok...çok kendine yüklenmekte :)
sevgiler...

GÜLTER ÖZGÜR dedi ki...

Geçmiş olsun, kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanızı dilerim.Kendinize iyi bakın:)

Defne Soysal dedi ki...

Geçmiş olsun, İşallah sadece kansızlıktandır. Sevgiler

Meyra dedi ki...

geçmiş olsun özlemcim..bu kadar yoracak ne yaptın bakıyım? sen ruhuna iyi bakki oda kalbine baksın canım benim iyi haberlerini bekliyorum

MAVİANNE dedi ki...

Allah sağlık sıhhat versin
umarım çok mühim bir şey olmaz
kolayca atlatır ve düzene girersin
Çok geçmiş olsun
ruhumuz yaşlanmıyor o hep genç kız
napalım biraz da vucudumuza göre davranmalıyız sanırım
sevgiler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım ilginize çok teşekkür ederim.
Umarım geçecek.
Desteğiniz için sağolun, iyi ki varsınız...

nilgün dedi ki...

geçmiş olsun canım üzme kendini yaşadıklarımızın sıkıntısı tabiki bedene yansıyor fazla geliyor kaldıramayınca bozuluyor ritm acil şifalar dilerim

sevgiler