2 Mart 2011 Çarşamba

YAZI YORUM

Blogum kapanınca terk edilmiş gibi hissetmiştim kendimi ya da gitmek ayrılmak zorunda kalmış gibi.
Haksızlıkla çaresizlik el ele tutuşmuş nanik yapıyorladı sanki bana..

Bu kadar bizimle iç içe olmuş blog sayfalarımız işte...

Şimdi tekrar bloğuma kavuştum.

Çocuk gibi mutluyum, hatta bu gece bloguma sarılıp uyumak istiyorum:))

Neyse sözü uzatmayayım, hoş geldim hoş buldum.

Yarınlardan umutluyum ... demek isterdim; hem yazıma kafiye olsun hem de duygularımı yansıtsın diye ama umut konusunda verdiğim cevabı tahmin ediyorsunuzdur herhalde:)

Sevgiler hepinize ...

12 yorum:

zuzuların annesi dedi ki...

Özlem'cim öncelikle hoşgeldin,
hoşgeldik?Bir gittik bir geldik zaten bende anlamadım ama sanki her an gidebilirmişiz gibi bir his var içimde?:(
Bir de benim blog açılıyormu sende?Yorumlarda bir problem var sanırım?
Sevgiler cnm.

Leylak Dalı dedi ki...

O kadar sevinme, gidip gidip geliyor:)) Bütün öğleden sonra kapalıydı şimdi normale döndü. Bunlar bizi deli edip sonra açacaklar galiba:)) Eh hunili bloggerler olarak grup kurup Eurovision'a katılırız artık:)

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Güleyim mi ağlayayım mı bilemiyorum ben bu duruma :)

Unknown dedi ki...

ben henüz gitmedim ama gitmekte istemiyorum hiç daha yeni gelmiştim çünkü umarım gitmeyiz hiç birimiz sevgiler canım burda olduguna ve oldugumuza sevındım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Banu'cum çok can acıtan olaylar bunlar, hak etmiyoruz herşeyden önce.
Umarım düzelir farkına varırlar hatalarının.
Sevgiyle kal canım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Leylak'cım blog dün akşam gitti yorumlara cevap yazamadım halen de zorlanıyorum.
Umarım düzelir sevgiler kocaman:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de kedicim ,gülelim bence bütün sınıf öğretmenden ceza almışız gibi:)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gitme Burcu hiç birimiz gitmeyelim, alıştık birbirimize.
Sevgilerimle...

Meyra dedi ki...

özlemcim hiçbiyere gitmiyorum bende inadına burdayım.bizi koparamayacaklar gönüllerimiz beraber bizim:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bence de Meyra'cım bir biçimde çözülecektir bu sorun da.
Sevgiler kocaman Meyra'cım:)

aysema dedi ki...

Yazabilmene sevindim. İnadına daha çok yazmalıyız. Sevgilerimle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yazacağız öğretmenim böyle saçma bir uygulama çok yanlış çok tuhaf.
Umarım düzelecek her şey.
Sevgilerimnle...