8 Mart 2011 Salı

NELER YAPIYORUM ?

Nedense Mart ayını sevemedim ben.
Her aksilik bu ay geliyor başıma.

Bu günlerde  sanal alemden reel aleme hızlı bir geçiş yapmış bulunuyorum !!!!

Blogspota verilen ilk cezanın şokunu  oğlumu hafta sonu apar topar acile götürdükten sonra atlattım.

Neyse şimdi her şey yolunda, çocuk iyi olunca anne de iyi oluyor bir kere daha test ettim onayladım!!

Bu gün, sinsi ve arsız bir yağmur var bu şehirde, hava tekrar soğudu.
Yok soğuk havaya sitem etmiyorum, zaten içimdeki Polyanna izin vermez bilirsiniz.
Zaten durup durup bana; -" Diğer şehirlerin soğuk ve karlı havasıyla kıyasla ve sus otur yerinde diyor".


Soğuk havalarla içitiğim yeşil çay arasında doğru orantılı bir ilişki olduğunu fark ettim, Büyülü Bohça'nın güllü olanını herkese tavsiye ederim!!!

Canım yeğenim Melom'un ben severim diye aldığı Ayşe  Kulin'in iki kitap halindeki hayat hikayesini okuyorum.
Kitapşarı  okurken "analar kızın tahtını yapar da bahtını yapamazmış" ata sözünün çok doğru olduğunu görüyorum !!

Sırada Matmazel Nina var, okumak için sabırsızlıkla bekliyorum !!!

Bu aralar hayat hikayeleri okumak istediğimi fark ediyorum !!!

Blog spota kaçamak yazmak istemiyorum.
Herkesi okumak istiyorum. Zaman zaman alıştığım mahalleyi terkedip , başka bir şehire yerleşmiş gibi hissediyorum!!

Perşembe günlerini kendime ayırmaya karar veridm.
Bundan böyle perşembe günleri bana ait. Bu perşembeyi de iple çekiyorum !!

Kısaca bu aralar mutedil dalgalı devam ediyor hayatım.

Martın bana ve sevdiklerime fazla zarar vermeden usulca gitmesini ve Antalya sokaklarının yeniden portakal çiçeği kokmasını bekliyorum  !!!!

Not : Bütün blog arkadaşlarımın emekçi kadınlar gününü kutluyorum ...

12 yorum:

Parpali dedi ki...

Bu kaçak göçek girişler çok can sıkıcı. Blogumu geri istiyorum. Özgürce girip dolaşabileyim istiyorum.

Leylak Dalı dedi ki...

Teşekkürler. oğluşun nesi vardı, geçmiş olsun. Umarım şimdi daha iyidir. Sevgiler kar altındaki Ankara'dan...

Unknown dedi ki...

oğluşun iyi olduguna sevindim canım :) evet mart ayı biraz kasvetli geldi her yere :( ama kendine zaman ayırmana kitapları bir cırpıda okuyup bıtırmene bayılıyorum vallahı :) acsın tabıkı portakal cıceklerı sevgiler...

GÖNÜL dedi ki...

geçmiş olsun sevgiler

laleninbahcesi dedi ki...

Özlemcim, benimde daha çok hoşua gidiyor, gerçek yaşam öyküleini okumak. Ninayı seveceksin eminim...
Oğuşcuğuna çok geçmiş olsun.
Bloga uygulanan bu saçma uygulama beni de çok sıjıyor, yazma keyfimi kaçırdı resmen...
sevgimle

beenmaya dedi ki...

başka bir adrese taşınmayı ısrarla reddedenlerdenim ben. suçum olmadığı halde neden kendi blogumdan sürüleyim ki?

bu arada bugün orada kar yağıyormuş diye duydum :))

küçük adama da çok geçmiş olsun...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Parpali'cim ben de istiyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Leylak'cım iyi şimdi çok şükür.
Bronşioliti var onun dönem dönem nükseden üzdü azıcık bizi.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Burcu'cum özel bir şey yapmıyorum aslında okumak için, kitaplar gelip beni buluyor sanki:)
Sevgiler benden:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Teşekkürler Gönül'cüm, sevgiler benden:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale'cim umarım düzelir blog durumları, Nina'yı severim bence de.
Çok haklısın hevesi kaçıyor insanın ama kaçmamalı...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de taşınmam, hatta eskisini bile kapattım biliyorsun.
Bu yüzden de blog sorunun bir an önce çözülmesini istiyorum.
Kar yukarılara yağmış bu gün, şehrin girişine ama ben şehrin içine yağmayan kara kar demem ki:))