17 Mart 2011 Perşembe

SEVDİM, SEVİNDİM, ÜZÜLDÜM, ŞAŞIRMADIM

Kendime  Paulo Chelho'nun yeni kitabı Elif'i aldım.
Sevdim bu kitabı, baş ucu kitabım olacakmış gibi görünüyor .

* * * * * *

Az önce oğlumun veli toplantısından geldim.
Oğlum sınıfta en hızlı okuyan çocuk seçilip güzel bir ödül  almış.
Böbrek konulu bir resmi okul tarafından resim yarışmasına gönderilmiş.
Geçen sene okul yolunda yaşadığım sıkıntıları hatırlayınca sevinçten ağladım ...

* * * * * *



En korktuğum şeylerden biri günün birinde yabancı, hiç tanımadığım topraklar üzerinde yaşamak zorunda kalmak.


Bunun için tsunaminin ve nükleer felaketin vurduğu Japon'ları anlayabiliyorum.

Dilerim hiç birimizin başına gelmesin böyle bir felaket ...


* * * * * * * *

Tatlıses'in kadınları yoğun bakımda kavga etmişler; birbirlerine hakaret etmişler duyunca  nedense hiç şaşırmadım !!!

4 yorum:

beenmaya dedi ki...

küçük adam büyük işler yapma yolunda önemli adımlar atmaya başladı demek ha ne güzel :))

Unknown dedi ki...

ne mutlu sana tebrik ediyorum ufaklığını :) annesine benzerse kitap okumada olacağı o :) ben de merak ediyorum Elif kitabını sevgiler...

laleninbahcesi dedi ki...

çook tebrik ediyorum şampiyonu...
Özlemcim dün akşam tanıtım kitapçığını getirdi Naziş... CAN YAYINLARInın bu uygulaması çok güzel. Kitapların ilk bölümlerini kitapçık olarak basıp kitabevlerine gönderiyorlar. Ücretsiz. Hiç olmazssa kitap tarzın mı değil mi
, severmisin anlıyorsum. İlk bölümden anladığım kadariyle severim bende sanırım...
Sevgimle

Meyra dedi ki...

annesi sen olunca şaşırmamak lazım oğluşuna:)) başarıları daim olsun