1 Mart 2010 Pazartesi

BİR KİTAP ARIYORUM

the_book_of_secrets__by_m0thyykuBir kitap arıyorum.

Ön ve arka kapaklarından etkilenmeden,

İlk yazısına hiç bakmadan, konusunu bilmeden,

Yazarının bile kim olduğunu bilmediğim, hatta yazarın eski kitaplarını da referans almayacağım,

Elime alır almaz, beni kendine çekecek,

Bitmesin diye okumaya kıyamayacağım, bir yandan da her bir sayfasını deliler gibi merak edeceğim,

Asla ortasında bir yerde sıkılıp yarım bırakmalara kalkmayacağım bir kitap arıyorum.

Önerileriniz varsa çok sevineceğim.

Bu aralar başlayıp yarım bıraktığım kitaplardan ayrı bir kitaplık yapmak üzereyim.

11 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, ben geçen yaz Stephenie Meyer'in Alacakaranlık serisini okudum. Birde P.C CAST+ KRISTIN CAST'ın işaret, ihanet, seçilmiş, vahşi, av ve baştan çıkarılmış kitaplarından oluşmuş serisini okuyorum şuan.Tavsiye ederim. Boleyn Kızı'nın serisde güzel. Onlarıda okudum. Ve okumadıysan Safiye Sultan'nın serisi 3 kitaptan oluşuyor o da güzel. VC. Andrews'in ÇAtı seriside güzel. Ayy bu yaz o kadar kitap okudum ki:) Hepde seri. Benim aklıma gelenler şimdi bu kadar canım. Öpüldün.

aydan atlayan kedi dedi ki...

Ben İhsan Oktay Anar öneriyorum. Son okuduğun ve sevdiğin kitaptan sonra seni ancak o keser Özlem :)

Melis dedi ki...

Kendi kitaplarımdan önereyim dedim ama sen onları çoktan okumuşsundur teyze:)

Özlem dedi ki...

Sağol Belgin'cim aldım listeme.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Sağol kuzum:)

Özlem dedi ki...

Yok şekercim ben doymam okumaya:)

Özlem dedi ki...

Nur'cum "Elveda Kızlar" Ülkesi" maalesef Antalya'da yok internetten bakacağım artık
ÇOk sağol canım.

Özlem dedi ki...

Hangi kitabı ama Fulya'cım?

Özlem dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim, çok sağol.

Özlem dedi ki...

Okumuştum onu çok da beğenmiştim.:)

Özlem dedi ki...

Okumaya doyulmaz ki şekercim:)