31 Ekim 2009 Cumartesi

HAMARAT DİVA

yenidivalogo1

Biz birbirini yazılarından tanıyan bir kaç kadının tek bir yerde buluşmuş yürekleri biraz farklı atıyor bu aralar.

Yenilikler, güzel başlangıçları de beraberinde getirir.

Yıllar önce bir başka platformda yazılarını ilgiyle takip ettiğim sevgili Enhar'a blog spot ortamında tekrar rastladığımda eski bir dosta yıılar sonra yeniden kavuşmuşum gibi hissetmiştim kendimi. Uzun süre buradaki yazılarını da takip ettim.

Enhar, geçtiğimiz günlerde çok güzel bir projeyi hayata geçirdi.

O’nun şimdi Zeynep ve Defne’sinden sonra minik bir bebeği daha oldu.

Eminim ki bu bebek de mutlu ellerde büyüyecek. Bunun ilk sinyallerini verdi bile.

Ben de bebek büyürken sevgili Enhar’a katkıda bulunmak istedim..

Bebeğin adı, www.hamaratdiva.com

Ben de haftada bir yazılarımla bebeğin büyümesine tanıklık edeceğim.

Bu yeni güzelliği kendi sayfamdan da paylaşmak istedim.

Enhar’cığım, yolun açık, her şey gönlünce olsun.

8 yorum:

Melis dedi ki...

Ben seni oradan okumaya başladım bile:))

beenmaya dedi ki...

o zaman herkese, hepimize hayırlı olsun diyelim :))

sufi dedi ki...

Hamarat divaya uzun ömür ve başarılar diliyoruz,sevgilerimizle.

Evren dedi ki...

hayırlı ve uzun soluklu olsun dilerim... ilk heyecanınız da hiç bitmesin giderek çoğalsın.
sevgiler...

Özlem dedi ki...

Sağol canım.
Çok teşekkürler.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Sağolasın canım:))
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Sen en sadık okuyucumsun zaten Melis'ciğim:))

mavianne dedi ki...

hemen gidip bakacağım
iyi bir hafta diliyorum