14 Eylül 2009 Pazartesi

OKUL ÇANTASI

l_bounces_to_school__by_sleckt

Çocuklarımıza, insanı anlamanın iki anahtarının SEVGİ VE SAYGI olduğunu öğreten,

Emek kavramının bir insanın her yaşta ve her koşulda en çok değer vermesi gereken kavram olduğunu özellikle vurgulayan,

Sınıf, zeka, kapasite farkı gözetmeden her çocuğa eşit davranıldığı,

Her çocuğa mutlaka en az bir "şeyi " en iyi şekilde yapabilecek donanıma ve yeteneğe sahip olduğunu hissettirebilen,

Okula ilk adımlarını atarken, hızlı hızlı çarpan o minik yüreklerin cesaretlendirildiği,

Atatürk İlkeleri ışığında eğitim vererek, çocuklarımızın yarının teminatı olduğunun unutulmadığı eğitimcilerle dolu bir eğitim ve öğretim yılı dilerim.

Çünkü buna belki de her zamankinden çok ihtiyaç duyduğumuz dönemlerden geçiyoruz.

Gelecekte ayakta kalabilen bir ulus olmak için, çocuklarımızın okul çantalarının içine, önce, saygı, sevgi ve özgüven koymalıyız.


Fotoğraf : www.deviantart.com

7 yorum:

efsa dedi ki...

Ben birazda anne kokusu koydum. :(

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Öğretmenlere her zamankinden çok daha fazla işin, fedakarlığın düştüğü, eğitim seferberliğinin azami sürmesi gerektiği zamanlardan geçiyoruz. Öğretim de olsa yanında çok iyi olur ama öncelikle eğitim!
Bütün dileklerine candan katılıyorum..
Güzel bir yazı :)

Özlem dedi ki...

Eğitim ve topluma kazandıracağımız her birey ülkemiz için çok önemli Gülen'ciğim, çok teşekkür ederim katkılarına.
Sevgilerimle ...

Nurşen dedi ki...

Emekli de olsam bir öğretmen olarak çok dertliyim. Dilerim dileklerin gerçekleşir Özlemcim...

Melis dedi ki...

Teyzecim, dilerim hepsi gerçek olur.

ÖZLEM dedi ki...

bu dediklerini umarım kendi çocuklarımızda yapabilmek dileğim.
o zaman senden daha öğreneceğimiz çok şey var demek.

Özlem dedi ki...

Dilerim Melis'ciğim, çünkü ülkemiz için, sizin geleceğiniz için çok önemli.