19 Eylül 2009 Cumartesi

MUTLU HAYAT TELAŞLARI

sugar_stars_by_catgirlnekochan

Bayram geliyor yine.

Ben “el öpme bayramı” diyorum annemle babam Şeker Bayramı.

Sevinçliyim, çünkü herkeste bir telaş var. Ben de şeker ve çikolata yiyebileceğim diye seviniyorum.

Bir de okula başladım, heyecanlandım tabii, anneme belli etmedim ama yanaklarım kızardı heyecandan.

Harfleri seviyorum, hepsini de biliyorum. “Türkçe” si iyi olacak diyor annem ama ben rakamları da seviyorum.

Geçen gün annemi ağlattım.

“Zü” diye bir harf yoktur di mi anne? “Z” diye bir harf vardır dedim, “Z” nin yanına “Ü” gelince “ZÜ” olur, “R”nin yanına “A” gelince “RA” olur, “F”nin yanına da “A” gelince “FA” olur, sonra da “Z Ü R A F A” olur di mi anne dedim?

Annem ağladı.

Nedenini anlayamadım. Bu büyükler çok tuhaf.

Şimdilik okulda oyun oynuyoruz çok eğlenceli, daha sonra derslerimiz ve ödevlerimiz başlayacakmış, sanırım ödevlerden biraz sıkılacağım, mutlaka ödevlerimi yapmalıymışım, bu sorumlulukmuş annem öyle dedi. “Sorumluluk” ne demek diye soramadım anneme, çok soru soruyorum bu aralar çekindim, neyse bir ara sorarım, o hep sabırla cevap verir zaten.

Annem tatlı yaptı, soğuyunca şurubunu dökecekmiş.

Bir de hep telaşlı nedense, hep bir yerlere koşup duruyor.

Anneannem ve dedem eski bayramları konuşuyorlar. Galiba eskiden daha güzelmiş bayramlar. Annem de onlara “ Bir gün gelecek bu bayramları da arayacağız” diyor.
Bir şey anlamıyorum bu konuşulanlardan ama büyüyünce anlarım herhalde.

Ben yine de mutluyum.

Ben bayramları seviyorum herkesi bir araya topluyor diye. Bayram neden güzeldir diye sordum dedeme, “ Çünkü bayramlar özel günlerdir, özel günler insanların sevindiği günlerdir. Herkesin özel günü farklıdır, sevinçli oldukları anlar da farklıdır.Bayram sevincini herkes birlikte yaşar oğlum, bayram herkesin özel günüdür “ dedi bana.

Sevinçli olmak güzel şey biliyorum öğrendim ben, büyüdükçe bakalım daha neler öğreneceğim?

13 yorum:

Nurşen dedi ki...

Özel günlerini doya doya yaşayacağın, sevgiyle sarmalanmış bir ömür ve nice bayramlar diliyorum sana minik kuş, tabii ailene de, sevgiler..
Özlemcim mutlu bayramlar...

Melis dedi ki...

bütün telaşlarımız mutlu olsun

funda dedi ki...

özlemcim sana acil ulaşmam lazım bana yazarmısın
mercanbostancioglu@gmail.com
bayramınız kutlu olsun tabi bu arda :)

nur dedi ki...

Öğrenciliğin sana yok yakıştığını tahmin ediyorum.
Sevdiklerinle geçireceğin sağlıklı, mutlu, umutlu bir geleceğin olmasını dilerim.
Çok tatlı olduğuna eminim, bayram tatlım olarak yanaklarından öperim.
Özlem'ciğim iyi bayramlar, senide öperim...

Belgin dedi ki...

Tatli oglum benim, okulun hayirli ugurlu olsun:)) Önceleri biraz SIKILsanda, eminim seveceksin okulunu ve ögrenmeyi:))
Sana ve güzel ailene mutlu bir bayram diliyorum:)) Bence cikarabildigin kadar tadini cikar bayramlarin:))

Sevgilerimle

Özlem dedi ki...

o da öyle söylüyor Belgin Teyzesi inşallah her şey güzel olur çocuklarımız için.
Bayramın kutlu olsun.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Bu blog problemi çok üzüyor beni.
Sana mail attım az önce Nur'cuğum, yazdım orada da.
Dilerim yakında yoluna girer her şey.
Biz de eskisi gibi okuruz yazılarımızı.
İlgine çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle...

beenmaya dedi ki...

canımcım buradan da iyi bayramlar sevgi ve selamlar dileklerimi bırakmak istedim :)))

Nily dedi ki...

çok şey öğrenmen lazım.. çooookkk..

iyi bayramlar dilerim Özlemcim.. sevdiklerinle birlikte güzel bir bayram geçirmen dileğiyle..

ÖZLEM dedi ki...

bayram ne de güzel geliyor dile,
yazın öyle güzeldi ki biraz daha yazsaydın keşke , biraz daha bayramın tadını anlamak için,unutulanları tekrar yeşertmek için....
nice bayramlarımız hep böyle sizin dilinizden olması dileğiyle...
mutlu yarınlara

Özlem dedi ki...

Hem de nasıl Nily'ciğim, öğrenme günleri asıl şimdi başlıyor bizim için.
Senin ve ailenin bayramını kutlarım bu arada, hep mutlu ve huzurlu olun.
Sevgilerimle...

denizanasi dedi ki...

bu hayat telaşları mutlu mu bilmiyorum ama geçmş bayramın kutlu olsun :) telaşlar da heep mutlu olsun :)

Özlem dedi ki...

Çok haklısın Deniz'ciğim, tüm telaşlarımız mutlu olsun.
Senin de bayramın ( geç kaldım biraz ama :)) kutlu olsun.
Sevgilerimle...