29 Ağustos 2012 Çarşamba

EYLÜL ve TATİL

 
 
 
Sanılanın aksine bitiş değil başlangıç ayıdır EYLÜL.

Okullar açılır, yıllık izinlerden dönülür; iş başı yapılır, tatil yerleri eylülde daha az kalabalıktır artık.
Yavaş yavaş terk edilmeye yüz tutmuştur tatil mekanları.
Deniz artık biraz daha serindir ve kendine has bir güzelliği vardır eylülün.
Sonbaharın naif kızıdır bence eylül.

Bu yıl okul ve iş açısından çetin bir yıl olacak bizim için. AÖF yeniden yapılanmaya gitti. Dersler tamamen değişti. İşim çok zor.
Oğlum 4. sınıfı okuyacak bu yıl ve söylenenlere göre 4. sınıf hayli zormuş.
Yaşayıp göreceğiz biz de.

Kendimize biraz doping yapıp enerji toplamak için kısa bir tatile çıkıyoruz bu gün. KAŞ'a gidiyoruz.

Kaş, Kalkan, Kekova, Patara huzurlu topraklar bizim için. Eş durumundan yarı Kaş'lı sayıldığım için; aslında bana kalsa bütün bir yaz yaşarım Kaş'ta.
 Bakalım geçen yaz sonu bize Kaş Marina'da hoş geldin şöleni sunan Kaz orada mı hâlâ?

Bir önceki yazımda paylaştığım kitap kulemin altlarında duran, Tanrı Daima Tebdili Kıyafet Gezer tatilde yol arkadaşım olacak benim.
Asla kişisel gelişim kitaplarını sevemedim,  kitaba da bu yüzden çok ön yargılı yaklaştım.

Bir kaç sayfa okuyunca kişisel gelişim kitabından çok farklı olduğunu gördüm. Kişisel gelişimden çok; güzel bir roman bence.
Tam yaz kitabı tatil kitabı ...

Neyse bu kadar gevezelik yeter. Ben kaçıyorum.
Yeni anılar biriktirip, fotoğraflar çekip, biraz da enerji depolayıp döneceğim. Dönünce hepsine çok ihtiyacım olacak çünkü ...


9 yorum:

gonca keskin dedi ki...

Bu Eylül seninle aynı başlangıçları yapacağız gibi :)kızım da 4.sınıfa başlıyor, AÖF gündemimde ama 2.sınıfı bitirirsem şu ticaret hukukunu verip önlisans diplomasını alıp çekileceğim sanırım.
kredili sisteme geçiyor , eşim geçen yıl kredilide okudu daha kolay ve anlaşılır olduğunu söylüyor.
Tatil dopingi süper ! Az kaldı okulların açılmasına heyecan dorukta :)

gonca keskin dedi ki...

kitap konusunu yazacaktım.Bu kitap konusunda ben de önyargılıyım , kişisel gelişimleri okuyamıyorum ben de..Ama şimdi biraz araladım kapıyı ;)keyifle geçirin yazın son günlerini,

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

iyi tatiller Özlemcim
sağlıkla gidip dönesiniz inşaAllah

nil dedi ki...

kaş'a selamlarımı söyle olur mu canım, ben hiç eylül'de gidemedim, eminim nefistir..

Sokak Kedisi dedi ki...

İyi tatiller :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Haydi dört gözle bekliyorum.
Kaş, bayılırım.
Ne şanslısın yarı Kaş lı olmakla, Kekova da yakın oh..
Resimleri hakikaten dört gözle bekliyorum.
Kekova da ki tepeye tırmanırken elbiseciler duruyormu??

Hayırla

Mutlu anne Çiğdem

laleninbahcesi dedi ki...

Yarı Kaş'lı olmak müthiş bişi yav.

İyi tatiller

annemahsustan dedi ki...

Bence de, ucundan kaş'lı bile olmak süper olmalı: )

Bol eğlenceli tatil diliyorum.

Kişisel gelişim kitaplarına da hiç uyum sağlayamadım: ( Yalnız değilsin.

MAVİANNE dedi ki...

başarılar diliyorum delikanlıya
kaş kalkan ne kadar güzel yerlermiş ben hayran kaldım
oralısınız demek ne güzel
iyi tatiller diliyorum