27 Ağustos 2012 Pazartesi

BENİM KULEM

Gecikmeli de olsa evdeki kulelerimden birini paylaşmak istedim.
Bir kısmı okundu; bir kısmı sırasını bekliyor.

Kendimce okunmayanlar için şöyle bir sıralama yaptım :

1- Tanrı Daima Tebdili Kıyafet Gezer : Sanki yaz kitabı gibi geldi bana; bu gün yarın başlarım.
2- Sen Dünyaya Gelmeden : Hüzünlü bir hikayesi var anladığım kadarıyla; sonbaharda okuyayım dedim.
3- Anna Karenina : Filmini izlemiş, çok beğenmiştim. Anna'nın trajik sonunu bildiğim için de geçen seneden beri elime alıp alıp bırakıyorum ama " Tolstoy Aşkı" na okumak lazım. Sanırım o da kış kitabı olacak.
4- 1Q84 : Yazıın plajda, denizde tuğla gibi kitabı taşımak zor olacağı için o da kışın baş ucu kitabım olacak.
5- Kalan : Çok istediğim bir kitaptı. Blog arkadaşım sevgili Gülşah'ın hediyesidir bana 1Q84'den önce onu okuyup bitirmek istiyorum. Sanırım o da son bahar kitabım olacak .
Diğerleri okundu ve kitaplığımda yerini çoktan aldı zaten :))

14 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

üfff en sevdiğim kitaplar var kulede... Hepsine hepsine bayılacaksın. Sen Dünyaya gelmeden insanı yerlere seren bir kitap... Bu yaz sıcağında ziyan etme onu:)) Katre-i Matem'den başla, en sevdiğim İskender Pala kitabıdır, üstüne tanımam.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Katre-i Matem'i okudum Lalem bayıldım, mükemmeldi. Sen Dünyaya Gelmeden'in farkıdayım, ben de ziyan etmeyeyim dedim. İsabetli bir karar vermişim demek ki.
Sevgiler kocaman :))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Beklenen kule gelmiş...:))ne güzel!
Listedeki sıralamanı sevdim, gerçekten bazı kitaplar mevsimini bekliyor:)

Oglak Kizlari dedi ki...

hımm güzel bir kula.
Kardeşim 1Q84 ü okuyor, okuyor okuyor :-)

Hayırlısı.

Kitapkurdu anne Çiğdem

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Çk güzel bir kule.KEyifle okunsun.

nil dedi ki...

bayrak dikilesi bir kule :)

Satır Arası dedi ki...

1. ve 5.sıradaki kitapları okumayı bende çok istiyorum. Umarım beğenirsin gönderdiğim kitabı.
Keyifli okumalar.

GÖNÜL dedi ki...

harikasın tam bir kitapkurdune güzel tanrı tedbili kıyafet gezer çok merak ediyorum iş arkadaşım okuyor bittikten sonra bende okuyacağım merak ettim sevgiler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Natali'cim kesinlikle inanırım buna, her kitabın mevsimi ayrı :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Çiğdem2cim, 1Q84'ü; okumak,okumak,okmak gerek başak türlü bitmez o :)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asabi Bakire : Çok teşekkür ederim, bakalım ne kadarını eritebilceğim kulelerin :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nİl: Bence de Nil'cim; oku oku bitmiyor benim kulelerdeki kitaplar :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gülşah : Gülşah'cım " Kalan" çok okumka istediğim bir kitaptıama sonbahara saklıyorum onu, okuyunca mutlaka paylaşacağım.Çok teşekkürler tekrardan:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gönül : Bu kitap tatil kitabım oldu Gönül'cüm, güzel sevdim ben :)