5 Eylül 2012 Çarşamba

DÖNÜŞÜM

Hayat bir dönüşümden ibaret aslında ve bu dönüşüm biraz da insanın kendisiyle ilgili.
Eğer keyif alıyorsak yaşamaktan, üretmekten denizin içinde pırıl pırıl görünen taşları
 
 
böyle güzel bir aynaya dönüşterebiliriz mesela.

Sayılı günler çabuk biter; tatilimiz de çabucak bitti.
Hızla akıp giden hayatın içinde 2012 yazı anılarında yerini aldı.

Kaş öyle bir yer ki; bir kartpostalın içine bodoslama dalıyor gibi hissediyor insan.
Hangi manzarayı izleyeceğini, nerelerin fotoğrafını çekeceğini şaşırıyor doğal olarak.

Ben bu sefer gün bitimi ile başladım fotoğraf çekmeye. Kaş'a indiğimizde çoktan güneş batmıştı ve ay nazlı nazlı gösteriyordu yüzünü.

Kaş'a inince buzlu badem yemeden olmaz; hemen soluğu bizim emektar bademcide aldık tabii..
Gündüzleri denizden çıkmak gelmedi içimizden...
Güneş kaldığımız evin penceresinden dört gün boyunca böyle battı.
Tatilde kitap okumamak olur mu? Bu iki kitap eşlik etti bana.
Ayıcık nostaljik; eşimin, görümcemin çocukluğundan kalma. Kaldığımız evin sahipleri benim gibi anıları korumaya meraklı olmalılar, bir sürü çocuğun oyuncağı olan ayıcığı kıyamamışlar atmaya...
 
 
Diyorum ya, hayat bir dönüşümden ibaret aslında. Her ne kadar deniz taşlarını aynaya dönüştüremesem de; tatilde, iyot, taze nane, fesleğen kokularını ciğerlerime çekip, yeşilin mavinin her tonundan nasibimi alıp, ruhumu dönüştürmeyi, iyileştirmeyi  başardım sanırım ...
Eh bu da bana bir kış yeter ...
 

10 yorum:

Nesrin dedi ki...

merhaba
güzel bir tatilli geride bıraktınız fotoğraflar güzel buzlu badem daha önce hiç yememiştim . çocukken oynadığım oyuncakları bende hala saklıyorum özenle ...
sevgiler

gonca keskin dedi ki...

ne iyi yaptınız Kaş 'a hiç gitmedim cennet gibi bir yer fotoğraflardan gördüğüm kadarı ile.
kışa iyi bir tatil dopingi ile başlamak gibisi yok :)
sevgiler.

annemahsustan dedi ki...

Bu sene mayıs ayında gittiğimiz İspanya dışında tatile gidedik ve gidenlere iç geçirerek baktım.

Kaş çok güzel bir yer. İyi ki gitmişsiniz. İnsan geri dönemiyor oralardan.

Herşey eninde sonunda özüne döner mi?

nil dedi ki...

ah kaş...her fotoğrafta özler mi insan..buzlu bademleri alıp maviye oturup bir de buz gib bira istedin mi, değmeyin keyfe :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

NE GÜZELDİR HEMDE..
ANLATMAK DEĞİL, yaşamak lazımdır KAŞ'ı !!

10 yıl bıkmadan gittik..aralıklarla hala gideriz..
Çeşmesiz kAŞsız, Selimiyesiz hep yarımdır yazlarım...

ne iyi yapmışsın.. :)
hoşgeldin

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nesrin : Buzlu badem yılda bir sefer ailecek vaz geçilmezimizdir. Kaş'a özel bir şeymiş, ben de Kaş'lıların arasına karışınca tanıştım Nesrin'cim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Tatil çok güzeldi Gonca'cım ama ben hlaen tatil havasından çıkamadım ve bir sürü iş beni bekliyor :((

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Mahsustan : İspanya en çok görek istediğim yerlerden biri ve Kai gerçekten güzel rüya gibiydi ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Tam da öyle yaptık Nil'cim. Bir hafta geçti ama titil havasından çıkamadım ben :(

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bir Dut Masalı: Selimiye'ye bir kere gittim oralara da bayıldım, gerçekten insan gitme imkanı olup da gidemeiyorsa yaz aylarında eksik kalıyor yazı.