28 Mayıs 2012 Pazartesi

KAHVALTI SORUNSALI !!!



Sadece ben mi yaşıyorum bilmiyorum.

Sabahları bizim evde 07:30 - 08: 00 arası ciddi bir işkence var !!!!

Yok; yataktan kalkmak, erken kalkmanın sıkıntısı  falan değil, okula gitmek istememek de değil; bizimki kahvaltı sorunu.

Oğlum sabahları kahvaltı yapmak istemiyor.
Zaten normalde sabah uyanır uyanmaz bir şeyler yiyen çocuk değil ve okul zamanı hiç bir şey yemek istemiyor.

Eğer bir bardak süt içirip, bir yumurta yedirebiliyorsam o gün mutlu sayıyorum kendimi.

Ne yapılabilir bunu da bilmiyorum.

Annelik duygusu işte üzülüyorum...

11 yorum:

GÜLTER ÖZGÜR dedi ki...

Selam, sabah kahvaltısında her gün aynı şeyi yemekten belki sıkılıyordur.Arada sırada bir gün önceden onun sevdiği börek, kek gibi yiyecekler hazırlarsanız ona değişik gelecektir diye düşünüyorum.
Tecrübeyle sabittir :)

annemahsustan dedi ki...

Çoğu evde sorun galiba kahvaltı etmek.
Allahtan henüz bize bulaşmadı o sorun.
Belki değişik şekillerde sunum da cazip gelebilir. Yada ekmek arası sandaviç hazırlayabilirsiniz dışarda satılanlar gibi. Yada hamurger/köfte ekmek istasyanu şeklinde malzemeleri masa kenarına süsleyip koyup kendilerinin almaları için teşvik edebilirsiniz. kolaylıklar diliyorum...

Sokak Kedisi dedi ki...

Bir tek sabah olsa keşke, bizim yavru hiç acıkmıyor :(

Yemek sofrasında dediğim Hadi! lerin sonu gelmiyor, bazen otomatikleşiyor hatta hadi'lerim :)

Meyra dedi ki...

koca kadın oldum hala sabah uyanınca kahvaltı yapamam illa ki 1 saat geçmesi lazım! bu sorunsal bende var malesefki:(

MAVİANNE dedi ki...

zor tabi sabahın köründe yemesi
benim küçük muhakkak birşeyler yer ama büyük aç gider okulda tost simit falan yiyormuş
napalım hepsi bir olmuyor

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

KahveKeyfi : Ben de bu yolu deniyorum. Sonuç alacağım inşallah.Çok teşekkür ederim, sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Annemahsustan: aman zaten bulaşmasın. Çok seçici benim oğlum çok. Düzelecek inşallah, sabır:)
Sevgiler ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sokak Kedisi : Aynen ben de öyleyim. Çok içimi acıtır onun bu yememe halleri, bir de ısrar etmemek lazım galiba, bilmiyorum ki şaşırdıım kaldım ben de, sevgiler:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra : Yok bu da senin gibi okulda da yemiyor ama seçiyor, beğenmiyor offf Meyra'cım çok zor işim çokkk :(((

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi anne : Benimki de böyle ama tostla simitle karın doyar mı hiç?

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Eee Özlemcim
o saatler arası kahvaltı yapmak gerçekten işkence, ama aramızda kalsın oğluna söyleme:))
Şaka bir tarafa zor tahmin edebiliyorum.