18 Mayıs 2012 Cuma

OYUN BOZAN


Bu gün hava çok güzel olacak diye sevinçle uyandım. Oğlumu okula hazırladım, binbir nazla kahvaltısın yaptırdım. Bu sabah kahvaltısı sorunu ayrı bir yazı konusu!!!

Servise bindirdin oğlumu, gazetelerimi alıp, eve geldim.
Birden bulutlandı gökyüzü, güneş kayboldu.
 Yağmur yağacak sanki, bahar sevinci kursağımda kaldı, oyun bozanlık yaptı hava.

Sonra günlük gazeteleri aldım elime. Yine şehit haberleri, yine yüreği yanan anneler. Gök yüzünün oyun bozanlığını anladım o anda. Halimize gökler ağlıyor artık !!!!

Bir kitap okuyorum. Dersaadet'in hediyesi bana. Okumak istiyordum ne zamandır bulamıyordun. Daha önce Gönülçelen adıyla yayınlanmış ; Çavdar Tarlasında Çocuklar.

Bu aralar dağılan aklıma da ruhuma de iyi geldi bu kitap. 
Bitsin kitap seslerinde tanıtacağım.





22 yorum:

Tully dedi ki...

Merhaba Hayat İzlerim; bu kitabı bende çok merak ediyorum umarım yakınlarda bana da okumak nasip olur...

annemahsustan dedi ki...

Kahvaltı sorunu bizde de var, peynir ve çeşitlerini yemezler... Sofraya oturmazlar, kalkmazlar. Anlıyorum halini: )

Kitap benim çok hoşuma gitmişti. Eminim beğeneceksin.

Sevgiler.

gonca keskin dedi ki...

yeni bitirip yakın zamanda yorumlamıştım ben de beğenmiştim, yorumlarını bekliyorum ;)

Asuman Yelen dedi ki...

Havalar İstanbul' da da Mayıs için çok boğucu ve elektrikli gidiyor. Bu da hem metabolizmaları hem de ruhsal durumları hayli etkiliyor. Tabii bir de ardı arkası kesilmeyen olumsuz haberler...
Böyle zamanlarda kitap okuyamadığım için daha çok üzülüyorum.
Allahtan müzik var:)
Sevgiler Özlem' cim...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

aslında oyunbozanlık yok bence Özlemcim...bahar, baharlığını yapıyor bence...

şehitlerimize rahmet, ailelerine sabır dileye dileye... :((

beenmaya dedi ki...

bu aralar ne dışımızda ne içimizde havalar hep gelgitli, hep gri...

Nesrin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Oglak Kizlari dedi ki...

Üzülmemek elde değil.
Kitap yorumunu dört gözle bekliyorum.

Üzgün anne Çiğdem

laleninbahcesi dedi ki...

Buralarda da havalar aynı Özlem... Ortalık gümbür gümbür.

Çadar Tarlasında Çocuklar çok sevdiğim bir kitaptır. Bir çocuğun çalakalem yazılmış anıları... O kadar insan içine giriyor ki olayın, sanırsın kitabı o çocuk yazdı.

Sevgimle

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tully : Çok beğendim Tully tavsiye ederim :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Mahsustan : Sorma canım, bu sabah da yaşadık böyle bir sorun ne yapmalı bilmem ki?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Gonca 'cım çok beğendim, sayfana bir bakayım düşünceni merak ettim şimdi:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Gonca 'cım çok beğendim, sayfana bir bakayım düşünceni merak ettim şimdi:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Müzüik iyi ki var ve mümkünse hiç çıkmasın hayatlarımızdan, sevgiler Asuman hanım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Müzüik iyi ki var ve mümkünse hiç çıkmasın hayatlarımızdan, sevgiler Asuman hanım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur : Haklısın Aynur'cum bahar yapacak tabii. Ben de sabırlar dilerim hem ailelere hem ülkeme

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Beenmaya : Neden gri ? Beyaza dönsün artık hayatlarımız ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Yazacağım Çiğdem'cim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lalenin Bahçesi : Ben de çok beğendim Lale'cim kitabı.
Nisan ve mayıs yer değiştirdiler galiba bu sene :))

Meyra dedi ki...

inan bıktım bende şu gri ve yağışlı havalardan Özlemcim.Enerjimi alıyor oysaki güneşe nasılda ihtiyacımız var.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Tum dualarimizin ve ibadetlerimizin kabul olmasi dilegi ile sevgilerimi birakiyorum.

yıldızname dedi ki...

iyi bir site teşekkürler