11 Mayıs 2012 Cuma

SEVGİ EMEKTİR

Özel günleri sevmiyorum !!!

Doğum günleri hariç ama...

Sevgililer Günü, Anneler Günü, Babalar Günü; ne bileyim sıfatların bir güne sıkıştırılması ters geliyor bana.

Anneme olan sevgimi ne bir beyaz eşya, be bir elbise, be de bir eşarp ölçebilir çünkü.

Babama da öyle.

Sevgilinin değeri de tek taş ya da tek kırmızı gülle ölçülmez ki !!!!

En sevdiğim filmde söylediği gibi - nereden geldi aklıma bu film şimdi? - Sevgi Emektir bence ve değeri hiç bir şeyle ölçülemez.

Bir de annesini, babasını, eşini, sevdiğini, çocuklarını kaybedenlerin bu günlerde yarası daha çok kanıyor gibi geliyor bana.

Nerden geldi aklıma böyle karamsar yazı yazmak?
Yaşlanıyor muyum ne ?

11 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

düşüncelerine katılıyorum Özlemcim...ancak yine de adı kutlama olunca insan bir iki kelam etmek istiyor
ben de senin ve tüm annelerin, daha doğrusu tüm kadınlarımızın günü bugünden kutluyorum
sevgiyle...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Karamsar değil çok doğru bir yazı olmuş Özlemcim.
Tüketimle özleşen günler oldu bu günler, zorunlu tutulup tüketime yönlendiriliyor gencecik beyinler:(
Ben çok üzülüyorum sevginin maddi değerle eş tutulmasına.
Bence sevgi emekte değildir, sevgi yürektir. Varsa vardır yoksa yoktur.
Anneler günün kutlu,oğluşunla nice yılların mutlu olsun

Asuman Yelen dedi ki...

Senin gibi düşünen çok insan var Özlem' cim. Kimi böyle günlerin sevgileri gözden geçirmek ve tazelemek sevdikleriyle ilgilenmek için bir bahane olduğunu düşünüyor, kimi sadece alacağı hediyenin maddi değerine odaklanıyor. Kimi mahsun, uzaktan izliyor,kimi memnun tadını çıkarıyor.
Biz de birbirimizi kutlamakla yetinelim. Anneler günün kutlu olsun canım...

hüznün tadı dedi ki...

Bu günlere yapışan maddi hesaplar beni de hep rahatsız etmiştir. Bu günler benim için şükür günüdür genelde. Anne ve babamın
varlığına şükrederim mesela. Artık
babam bizimle olmasada onunla paylaştığım anılara şükrederim. Küçük armağanlar almyı da seviyorum.

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Dediğin çok doğru anne ve babasını kaybedenler için çok acı hele bunlar minik birer yürekse...Bende şükür ediyorum sürekli hayırlı bir aileye sahip olduğum için ve oğullarımın da böyle şükür edebılmesı ıcın elimden geleni yapacağım

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Anneler gununuzu kutluyor sevgilerimi gonderiyorum...

MAVİANNE dedi ki...

anneler günün kutlu olsun canımmm

Oglak Kizlari dedi ki...

Kararsız kaldığım konulardan biri.
Her iki tarafta haklı.
Kapitalizm, tüketim, duygu sömürüsü v.s

Ortada kalmış anne Çiğdem

nilgün dedi ki...

özlemcim çok haklısın sana katılıyorum onca emeği fedakarlığı birgüne hapsetmek gerçekten saçma bütün annelere sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

karamasar değil belki ama, coşku kısıtlaması gibi olmuş ! :=)

sembolik olarak kutlanan çok şey var, ozaman hepsini silmek gerek !

oysa tadını çıkarmakta fayda var bence.
kimilerine bir fırsat,
kimilerine ticari bir amaç,
kimilerine vs.. vs...
mühim olan ''anneler '' sadece
gerisi teferruat !

:=)
anneler günün kutlu olsun canım
anneciğinin de.
sevgiler

Melange dedi ki...

Katiliyorum ben de sana Özlem, ama öbür taraftan kalamiyorsun da disinda,bir sekilde katiliyorsun bu kutlamaya..en azindan birlikte olmaya vesile olan günler gözüyle görelim..
Yasamin Kiyisinda, ne güzel söylemis, sevgi yürektir, varsa vardir yoksa yoktur..diye