5 Mart 2012 Pazartesi

SOĞUK KIŞ GÜNLERİNDE

Soğuk kış günlerinde evden çıkılmazsa ne yapılır?

- Havanın anlam ve önemine uygun isimde bir kitap seçilir ve  okunur, beğenilir, kitap blogunda paylaşılır, tavsiye edilir .

***
- Örgü modelleri denenir. Kolay bere örülür. En sevdiğim renkler olan petrol mavisi ve kahve rengi örülür. Hemen kullanılır.

***
- Havuçlu, cevizli kek yapılır. Hane halkı keki kapışır.



***
- Kekin yanında son günlerin alışkanlık haline gelmiş içeceği latte içilir ...

***

- Havalar ısınsın, bahar gelsin diye dilek tutulur, geçen bahar çekilmiş fotoğraflarla teselli bulunur ...

23 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yapılacak en güzel şeyleri yapıyorsun yani...tamam gözümüz yok ama o kekten alacağımız var Özlemcim :)

GÜLTER ÖZGÜR dedi ki...

Hepsini geçtim, havuçlu ve cevizli kekten olsa da yesem durumundayım şimdi.Zira buradan çok güzel görünüyor...

MAVİANNE dedi ki...

kış günü yapılacakları okumak keyifliydi

Satır Arası dedi ki...

En güzel şeyleri yapmışsın, emeğine sağlık.
Keke hiç hayır dememmmm :)))

nil dedi ki...

her birine ayrı ayrı bayldım, ne güzel şu kış dedirtiyor resmen öneriler :) ben yün öremiyorum ama o ayrı, yeteneksizim doğuştan :(

www.macerakitabim.com dedi ki...

Havuçlu kek mi dedin? Bayılırım, yanında ne olursa gider bence. Her şey kabulüm yani:) Çay da olur, latte de! Bereler harika bu arada:) Bir daha ki sene tak ama olur mu? Yeter artık bu sene:)
Canım, çok öpüyorum seni:)

Esin Bozdemir dedi ki...

ele emeği bir örgü bere sonra şerefine üzerine harika bir kek yanında da sıcak bir içecek cafe latte... ve de güne uygun bir kitap...İçim ısındı:) ellerine sağlık her biri için...

AslıASLI dedi ki...

Her fotoğraf huzur veriyor. Kışın yapılacak en keyifli şeyler. Şapkalar çok güzel olmuş, kek nefis görünüyor ellerinize sağlık :)

GÖNÜL dedi ki...

canım güzel yorumların için çok teşekkürler şapka ve rengi harika olmuş havuçlu keke bayılırım ellerine sağlık

Yeşim Gülmez dedi ki...

Hepsi Mükemmel.Soğuk kış günlerinde birde evde film izlenir :):)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sanki bizim evden bahsediliyor:)
canımsın benim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur ( Küçük Hala ) : Sen gel buralara ben sana en güzel havuçlu keki yaparım Aynur'cum :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kahve Keyfi : Sizle buluşmak aynı şehirde olduğumuz için çok daha kolay ve her zaman beklerim, kek de
yaparım elbette :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Sağol Mavi Annem :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gülşah : Kek borcum olsun o zamanGülşah'cım :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : O bereler çok kolay Nil'cim, iki günde bitiyor yoksa bende de zaman sınırlı :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Özlem Öztürk : Antalya'ya gelirsen yaparım sana havuçlu kek Özlem'cim, yanına da çay ya da latte, oh miss vallahi:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Esmir :
Benim de güzel yorumunla içim ısındı, çok teşekkür ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslı : Sağol Aslı'cım çok teşekkürler :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gönül : Gerçekler onlar Gönül'cüm, ben de teşekkür ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yeşim Gülmez : Ahh Yeşim bir onba vaktim yok. Lale'den isimleri alıp yazıyorum bir kenara yaza inşallah :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yeşim Gülmez : Ahh Yeşim bir onba vaktim yok. Lale'den isimleri alıp yazıyorum bir kenara yaza inşallah :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın KIyısında : Sen de benim, bliyorsun değil mi?