8 Mart 2012 Perşembe

NEREDEN AKLIMA GELDİYSE ...

Nereden aklıma geldi sabah sabah?

Hepimizin hayatında iz bırakmıştır belki de ondandır durup dururken hatırlamam.

Oysa bu gün Dünya Kadınlar Günü.
Kadına yönelik bir yazı yazmak için oturdum bilgisayarın başına, neyi yazacağımı bilemedim. Son yıllarda kadına artan şiddeti mi? Kadına verilmeyen değeri mi? Kadının ezilmesini mi? İçim karardı. Tuhaf hissettim kendimi.

Derken aklıma Love Story düştü.

Ne özel filmdi. Defalarca izledim. Çocukken, genç kız olurken, olgun bir kadınken...
Gitar çalmaya heveslendiğim dönemlerde günlerce çalışmıştım müziğini, akoruyla ritmiyle.

İçimden Aşk Hikayesi'ni anmak geldi işte kadına ait bu özel günde ...

Kadınlar günümüz kutlu olsun...

17 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Kutlu olsun canım(!)
genç kızlığımın en duygusal döneminde defalarca seyredip ve defalarca aynı duygularla ağlatan film:)
şimdi seyretsem aynı duyguyu verir mi? bilmem

İlknurundünyası dedi ki...

Kadınlar günümüz kutlu olsun, dileğim tüm sıkıntının şiddetin bitmesi, zaman alacak ama iyiye doğru gidiyoruz, eskiden daha eziliyordu kadınlar...
En önemlisi kadının eğitim alması ayaklarının üzerinde durebilmesi...
Selamlar...

Arzu Sarıyer dedi ki...

Merhaba,iz bırakan unutlmayan çok özel bir film .bugün konu ettiğiniz için teşekkürler...

Maya dedi ki...

Günümüz kutlu olsuuun :) ben izlemedim, ama senin bu yazından sonra izlemeye karar verdim, ruhuma iyi gelecek gibi :))) sevgiler:)

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Kadınlar gününüz kutlu olsun. saygılarımla

AslıASLI dedi ki...

Bu film yaşamın her döneminde mutlaka izlenmesi gereken, çok naif filmlerden biri..

Kadınlar günümüz kutlu olsun..

Parpali dedi ki...

Daha yaşanılabilir bir dünya oluncaya kadar, kadınlar günümüz kutlu olsun.

sokak dedi ki...

Geriye kalan 364 günün de aynı hassasiyetle yaşanması dileklerimle.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Hepimizn hayatından Love Story aynı izi bırakarak geçti galiba Nur'cum ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İlknur'un dünyası : Sağol canım, çok haklsın, benden de selamlar. Daha güzel günler görme dileklerimle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Arzu Sarıyer : Çok teşekkür ederim Arzu'cum :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Maya: senin de günün kutlu olsun Maya'cım, tavsiye ederim filmi ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslı : Çok haklısın Aslı'cım :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mehmet Bilgehan Merki : Çok teşekkür ederim Mehmet bey sağolun ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Parpali : En büyük dileğimiz bu aslında değil mi? daha yaşanılabilir bir dünya. Sevg,ler kocaman ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sokak: kesinlikle haklsın, tek bir güne formalite gibi sıkıştırılmamalı. kadın özeldir, insandır unutmamalı ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sokak: kesinlikle haklsın, tek bir güne formalite gibi sıkıştırılmamalı. kadın özeldir, insandır unutmamalı ...