12 Mart 2012 Pazartesi

ORTAYA KARIŞIK

ANLAYAMIYORUM;  Kendilerinden ayrılmak isteyen eşlerini, çocuklarının annelerini, gözü dönmüş bir şekilde bıçaklayan, kurşun yağmuruna tutan adamları anlayamıyorum.


***
ŞAŞIRIYORUM ; Hafta sonu hava o kadar  güzeldi ki, bu sefer tamam dedim, kış gitti. Havaya bakınca zaten hiç kış gelmemiş gibiydi. Sanki o üşüyenler biz değildik. Bu sabah da yağmur var. Havadaki bu ani değişikliğe şaşırıyorum. Soğuklar gitsin istiyorum.

***
MUTFAKTAN ÇIKAMIYORUM ; Cidden, günümün büyük bölümü mutfakta geçiyor. Son spesyalim fırında şakşuka!! Diyet yapanlar için şahane bir lezzet, tavsiye ediyorum ...



***

OKUYORUM ; Mine Söğüt, nicedir okumak istediğim bir yazardı. Meğer liseyi aynı okulda okumuşuz. Kadıköy Kız Lisesi'nde;  benden bir yıl sonra mezun olmuş.  Aynı merdivenleri inip çıkmış, aynı sınıfların havasını solumuşuz.  Gurur verici bence. Yazarın ilk romanı Beş Sevim Apartmanı'nı okuyorum, Romana bayıldım. Mine Söğüt kitaplarını da önemle tavsiye ediyorum .
***
DUA EDİYORUM ; Babacığım yine hasta, bu gün doktora gideceğiz. Altından kalkamayacağımız şeyler yaşamayalım diye dua ediyorum  ...

24 yorum:

annemahsustan dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun, allah şifa versin.
İlk fotoğraf içimi nasıl ısıttı anlatamam: )

www.macerakitabim.com dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, umarım önemli bir şey değildir.Mine Söğüt'ü ben de çok sevdim, farklı geldi bana kalemi:)
Soğuklara gelince, bıktım desem yeridir. Üşümeden geçirdiğim bir gün olmadı bu kış!
Çok öpüyorum seni

Asuman Yelen dedi ki...

Geçmiş olsun. Baban en kısa zamanda sağlığına kavuşur inşallah.
Havalar İstanbul' da da bir ümitlendirdi sonra yine kışa döndü.
Bünyeler de şaştı bu işe.
Güzel haftalar...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok geçmiş olsun Özlemcim...Rabbim şifalar versin inşaAllah...

Maya dedi ki...

Allah acil şifalar versin inşallah... Kitabına ve şakşukaya ayrı bayıldım :)))

Nesrin dedi ki...

çok çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur. bu sabah uyandığımda ben de yağmurlu bir havayla karşılaşınca üzüldüm doğrusu :(

İlknurundünyası dedi ki...

Önce Geçmiş Olsun, dilerim babanız sağlık sorunu yaşamaz.
Anlayamamak doğal çünkü mantıklı değil.
Şaşmamak mümkün değil denge bozuldu...
Kitap hakkında güzel yorumlar var, alınıp okunmalı.
Şakşukanın tarifini de istiyorum, lütfen.
Sevgilerimi ve babanız için dualarımı yolluyorum.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun Özlemcim,dualarımla yanındayım.
Artık anlıyorum:(
Şaşırmıyorum:)
O dediğin yere hiç girmek istemiyorum ve sen okuyorsan bende okumalıyım:))

laleninbahcesi dedi ki...

Önce babacığına geçmişler olsun.

O adamları boşuna nalamaya çalışma Özlemcim, anlaşılır olmalarıonın imkanı yok.

Bahar gelsin artık evettt


Sevgimle

AslıASLI dedi ki...

Çok geçmiş olsun, inşallah önemli bir şeyi yoktur.

Kitap çok güzeldi, bir süre önce okumuştum. Şakşuka hiç yapmadım :) denemek lazım ellerinize sağlık..

denizanasi dedi ki...

çok çok geçmiş olsun.. bugünlerde çok okuyorum maalesef bu haberleri ..hepimizi acılardan korusun diyorum sürekli.

MAVİANNE dedi ki...

sağlık diliyorum babacığına
benim elimdeki kitap da beş sevim apartmanı
ne kadar farklı çok sevdim ben de

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Mahsustan : Canım çok teşekkür ederim. O ftotğraf benim de çok sevidğim çiçek fotoğraflarımdan biridir :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Özlem Öztürk : Özlem'cim çok yaşlı, ne kadar yaşatabilirsek artık elimizden geleni yapıyoruz ama üzlüyoruz tabii ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Hava burada da kışa döndü Asuman Hanım, bahae gelemeyecek herhalde bu sene. gerçektne tam hastalık havası. Babam için elimizden geleni yapıyoruz çok teşekkür ederim. Sevgiyle kalın ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur (Küçük Hala ) : Aynur'um çok sağol...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Maya: Maya'cım sağol kitap çok güzel bitti bile ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nesrin : Yaa evet burada da yağmur var Nesrin'cim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İlknur: İlknur'cum şakşuka çok kolay, kızartma yapmak istediğin bütün malzemeleri biraz tuz ve elindeki baharatlarla karıştırıp ( kekik, karabiber, kırmızı biber, kimyon vs ) fırın tepsisine koyup pişiriyorsun. Sonra da üzereine ya sarmısaklı yoğurt ya da salaçalı, domatesli, sos yapıyorsun. Kendi suyuyla pişiyor, kızartma gibi oluyor :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıysında : Nur'cum artık anlayamdığımız o kadar çok şey yaşar olduk ki. Sağol güzel yorumun için ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale'nin Bahçesi : Bahar gelsin artık Lale'cim çok istiyorum...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslı : Kitap çok güzeldi ve çabucak bitti Aslı'cım . Babam için de elimizden gelein yapıyoruz işte. Çok sağol canım...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Deniz anası : Deniz'cim mutlu günler görelim ülkece. Çok ihtiyacımız var huzura mutluluğa ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Sağopl Mavi Annem, aaa gerçekten aynı kitabı mı okuyoruz?
çok merak ettim düşüncelerini paylaş bizle olur mu?