29 Şubat 2012 Çarşamba

BEYAZ ANTALYA


İki gün önce gece yarısı uykumda kendimi, gök gürültüsü ve evin içinde çakan şimşeklerin arasında buldum. Camlara ve panjurlara sanki birisi arka arkaya minik çakıl taşları atıyordu. Korku filmlerinden birinin içine düşmüş gibiydim uyandım, dışarıya baktım.

Bir de ne göreyim?
Dört yılda bir ayağına topuklu ayakkabı giyip boyunu uzatan, çıtı pıtı, ufak tefek ŞUBAT gitmeden önce Antalya'ya gece yarısı dolu yağışı bırakmış !!!

Tabii ben kahraman blogcu gecenin o vaktinde fotoğraf çekmesem olur mu? Olmaaaz!!!!

Her ne kadar fotoğraflar istediğim gibi çıkmasa da işte beyaz Antalya :)))

20 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Ya bu ne ara oldu Özlem, bizim oraya tek tane bile düşmedi. Piyango sizin caddeye vurmuş galiba:))

Hande dedi ki...

Antalya ve kar aynı cümlede olunca biraz tuhaf geliyor sanki :)

GÜLTER ÖZGÜR dedi ki...

O gece panjurlara vuran yağmurun dolu olduğunu tahmin ettim ama zaten zor gelen uykumu dağıtmamak adına yatağımdan kalkmamıştım.Bu fotoğraflar iyi oldu Özlem Hanım, sayende manzarayı izlemiş oldum.

Hülya dedi ki...

Ben de gece 4,5 tepemde çalan davullara uyanıp, balkona çıkıp, doluyu seyredip tekrar yattım. uyanması gerçekten korku filmi gibiydi ama manzara çok güzeldi.

dersaadet dedi ki...

Bir ben görmedim bu doluyu:))) Uykum ağır ne yapayım:)

Asuman Yelen dedi ki...

Antalya için inanılmaz kareler. Galiba tek yakalayabilen sen olmuşsun Özlem' cim ve sanırım ardından eriyip gitmiş.
Ellerine sağlık.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

beyaz mı istiyorsun sen Özlemcim...bi koşu Ankara'ya alsak seni :)

İlknurundünyası dedi ki...

Ne güzel tanımlamışsınız Şubatı...
Kar heryere yakışıyor, beyaz rengiyle değil mi?
Ama güneşli günleri de özledik:)
Bartın'dan sevgiler.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Bu ne guzel bir tabir olmus boyle " Dört yılda bir ayağına topuklu ayakkabı giyip boyunu uzatan, çıtı pıtı, ufak tefek ŞUBAT" harika, bayildim. sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Leylak Dalı : Kimse farkında değil, gece yarısı olduğu için herhlade Leylak'cım, geldi geçti işte anlık buralarda bu tür şeyler :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hande : Hem de ne tuhaf geliyor gerçekten Hande'cim :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

KAhve Keyfi: Geldi geçti zaten, uyku daha tatlı aslında :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hülya : Sende görenlerden misin Hülya'cım, ben de sanki sadece bizm caddeye yağdı sandı, kimse farkında değil çünkü:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Dersaadet : Yok yok kimse görmemiş, sanki bir tek biizm caddeye yağdı, fotoğraf çekmesem rüya gördüm sanacağım:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Hİç kimse görmemiş Asuman Hanım. Sanki sadece biizm caddeye yağdı bu dolu. Fotopraflar olmasa rüyamda gördüm diyeceğim neredeyse:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur ( KÜçük Hala ) : Aynur'cum gelmek lazım aslında :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur ( KÜçük Hala ) : Aynur'cum gelmek lazım aslında :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İlnur'un Dünyası : ;İlknur'cum özledik gerçekten de güneşi. Tabii kar da güzel ama, gerçekten yakışıyor yağdığı yere. Antalya'dan Bartın'a kocaman sevgiler :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Güngör Ekinci : Sağol Güngör'cüm, yazarken öyle aklıma geliverdi işte :))

Oglak Kizlari dedi ki...

Antalya ve kar.
Inanılmaz.

Resimlerde harika.

Takipçi anne Çiğdem