2 Şubat 2012 Perşembe

KAR ANATOMİSİ

- " Hanım, Özlem doğduğu yıl ne kadar kar yağmıştı değil mi? Hastaneye gide gele Zatürre olmuştum !!! "
- " Evet, şimdi de olduğun zatürre ve bronşitlerin acısını çekiyorsun "

Bir aydır bronşiti geçmeyen, yeni iyileşen babamla annem arasında geçen konuşma !

***

- " Antalya'ya kar neden yağmıyor yaa, şöyle bir çıkıp ta kardan adam yapamayacak mıyız? "

 Dört yaşından beri Antalya sokaklarında kardan adam yapma hayali kuran oğlum !

***

- "Hatırlıyor musun? 1983'te kar yüzünden okullar 3 kere tatil edilmişti."
- " Evet hatırlıyorum, 1987 yılında da kar yüzünden İstanbul'da vergiler geç ödenmişti "

Kızkardeşimle sohbet ederken !

***

- " 1993'te Antalya'ya kar yağmıştı ve 2008'de. O kar fotoğraflarını nereye koydum acaba?

Arkadaşlarla sohbet ederken !

***

THY kar nedeniyle yüz tane seferini iptal etmiş,
Kar nedeniyle kalkamayan uçak içindeki yolcular  3 saat bekledikten sonra kabin görevlilerine saldırmış,
İstanbul'da hayat durmuş,
Doğuda zaten kar yüzünden hayat bitmiş ...

Televizyon, gazete, internet haberlerinden !
***
Ağır bir kış geçiriyoruz. Aslında kış ağır geçer ama, insanız işte daha önce yaşadıklarımızı  unutuyoruz.
Kar deyince hepimizin duyguları farklı, anıları değişik.
Kimi ısınma derdinde, kimi tatil, kimi kardan adam yapma, kartopu oynama derdinde.
Kimi kardan buzdan kaçarken, kimi bir kar tanesi düşse bayram sevinci yapacak neredeyse ...

En az hasarla geçsin bu kış, hiç birimize fazla zarar vermeden !!!

6 yorum:

www.macerakitabim.com dedi ki...

Valla geçsin bence de Özlemcim ya:))) Araba çıkaramıyoruz, yollarda rezil rüsva olduk valla! Bence İstanbul'a kar yakışmıyor.
Havaların normale döneceği günleri umutla bekliyorum:)

AslıASLI dedi ki...

Tmm ben karı çok seviyorum, çocukça bir şey ama öyle. Sadece insanların magdur olması canımı sıkıyor, üzülüyorum..

denizanasi dedi ki...

ha bir de sabah yollarda kalıp işe gitmek için 1 saat yürüyen bir enayiden , yani benden :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Özlem Öztürk : Biz biraz ısındık, darsın başınıza Özlem'cim :)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslı : Aslıı kar yağmasını, karda yürümeyi, kartopu oynamayı ben de seviyorum merak etme, sadece evsiz barksızlara, bir de sokakta kalan kedi köpeğe üzülüyorum ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Denizanası : Kar yağınca böyle oluyor büyük şehirlerde, hayat duruyor sanki ...