27 Şubat 2012 Pazartesi

HAYIRDIR İNŞALLAH !

Derin uyuduğumdan mıdır bilinmez çok sık rüya görmem.
Görünce de rüya ya kâbusa dönüşür, ya da uyanmak istemem.

Geçenlerde kâbusa dönüşen bir rüya gördüm.

Ailecek evdeyiz. Herhalde tatil. Kapı çalıyor, açıyoruz haliyle.
Kapıyı açar açmaz içeriye bir minik beyaz fare giriyor.
 Ailecek kapıya gelenlerle ilgilenmeyi bırakıp fareeeee, diye çığlıklar atıyoruz.
Çığlık atanların başında ben geliyorum, beyaz da olsa siyah da olsa fare faredir çünkü !!!

Neyse, kahraman eşim fareyi yakalıyor.
Oğlum şaşkın. Ben fare yakalandı diye seviniyorum fakat fareyi tutan eşime: -" Bunu blogda paylaşmalıyım dur fotoğrafını çekeyim diyorum.
Asıl rüya o zaman başlıyor çünkü farenin bir türlü fotoğrafını çekemiyorum!!!
Bu arada blog sayfam rüyalarıma bile girmiş durumda farkındaysanız :)))

Ben fotoğrafla uğraşırken fare eşimin elinden kaçıveriyor ve bu sefer evcek seferber olsak da minik beyaz fareyi bulamıyoruz.
Fare evin içinde bir yerlerde !!!!
İşte benim rüyam o andan itibaren kâbusa dönüyor. Bir fare ile aynı evde yaşamak, düşünmek bile istemem gerçekte.

Eşim bana kızıyor. Blog yazın da olmayıversin bak kaçtı işte fare, hadi kendin bul diye trip yapıyor; oğlum hayatından memnun eğlence çıktı diye seviniyor ve ben fareden rüya da olsa acaip korkuyorum. Evde fare ararken kan ter içinde uyanıyorum.

Gördüklerimin rüya olduğuna seviniyorum.
Rahatlıyorum evde fare yok, çok şükür.
İyi de nereden çıktı şimdi bu rüya, rüyada fare ne demek? Google'a falan bakayım bari hayırdır inşallah !!!!!

20 yorum:

pınar dedi ki...

Hayır olsun inşallah:))
keyifle okudum bilesin:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hayır olsun Özlemcim
hep çizgifilmlerde kalsalar ne hoş olur değil mi :)

hemen bir not eklemek isterim: ben son 4 ayda iki kez fare gördüm rüyamda...ve her iki rüya sonunda da hırsızlık olayı oldu maalesef :(
...her ikisinde de abimlerin evine girdi hırsız...hatta ikincisi 20 gün önce falan oldu...

onun için tedirgin olurum fareli rüyalardan
hayır olsun...hayır olsun inşaAllah

GÜLTER ÖZGÜR dedi ki...

Bence de hayır olsun Özlem Hanım, kötü düşünüp kötü çağırmayın :)

Asuman Yelen dedi ki...

Hayırdr inşallah diyelim...
Ne kitaplara ne de Google a bak derim Özlemcim. Güzel bir şeylere yor
sadece. Ben hep öyle yapıyorum.
Güzel haftalar canım...

Bugday Tanesi dedi ki...

Ne demekmiş peki, bakabildin mi?

hüznün tadı dedi ki...

Fare beyaz ya. O sıkıntılı işleri yoluna sokuyor:))

laleninbahcesi dedi ki...

hahah hiç korkma Özlemcim, blogcu kimliğin artık rüyana bile geçmiş, sana bunu anlatıyo. Bi rüyalarımızın resmini koyamıyoruz, sen bunu yapmaya çalışmışsın sadece:))

sevgimle

Oglak Kizlari dedi ki...

Hayır olsun Özlem.

Sırtın açık kalmıştır diyen, klişe anne Çiğdem

MAVİANNE dedi ki...

hayırdır inşallah iyiye yor iyi olsun canım

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Ammaan iyi ki rüyaymış:)
farenin karası,beyazı,fotoğrafı ve ismi hepsinden son derece tiksinirim.
Ne işin var fotoğrafını çekeceğim diye uğraşırsın gülüm:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur ( Küçük Hala ) : Yaaa hırsızdan da çok korkarım ben :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Domates Suyu : İnşallah hayır olur canım, sağol . Keyifle okuman mutlu etti beni :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kahve Keyfi: Evet bence de iyi düşünelim ki iyi şeyler olsun :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : En iyisi hiç bir yere bakmamak gerçekten de sevgili Asuman Hanım. Ben de bakmadım. Şu ana kadar da bir şey olmadı, iyiye yormak lazım. Sizin de haftanın çok güzel geçsin. Sevgiler ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Buğday Tanesi : Yok bakmadım Buğdayım, hayır olsun inşallah dedim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : Aaa bak bu çok güzel bir yorumi hiç böyle bir şey aklıma gelmedi. Sevgiyle kalın ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale'nin Bahçesi : Hiç sorma Lale geçen gece yarısı dolu yağdı burada onun da o vaikitte fotoğrafını çektim iyi mi? Zaten fotoğraf çekmeyi severim, blog da vesile oluyor galiba. Sevgiler:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Eşim de öyle dedi Çiğdem'cim :)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne: Sağol Mavi Annem :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Nur'cum gerçekte fotoğrafını çekmek aklıma bile gelmez. Fare görünce kaşıntı tutar beni. O derece nefret ederim yani.