15 Şubat 2012 Çarşamba

KISA KISA

-  Heyecanlıyım ! Benim gibi bir iflah olmazın bu heyecanı yaşaması çok doğal.
Yarın Antalya'da 1. Tüyap Kitap Fuarı açılıyor. 16 - 19 Şubat arası. Yarın benim en yoğun günüm ama ben ne yapıp edip fuarda olacağım. Öğrencilerimle birlikte gideceğiz.
Bu da ayrı bir sevinç tabii.
Okumayı istediğim çok kitap var bir kaçtanesinin fotoğrafını burada paylaşayım hemen.
Tabii fuara gidince ne kadar kitap varsa toplarım ben şimdi o ayrı !

****

- " Sana bir şey olursa ben yaşayamam anne " dedi. Öyle durup dururken, pat diye. Şaşırdım, boncuk bocuk bakan gözlerine diktim gözlerimi, nereden çıktı şimdi bu diye sordum. O çok rahattı. - " E öyle, sen benim için çok değerlisin, annemsin benim ondan " dedi. Söyleyecek söz bulamadım. Aklıma Gamze geldi. Tüm kalbimle ona bir kere daha dua ettim.
Oğlu için yaşasın, oğlundan ayrılmasın, gençliğine ve oğluşuna bağışlasın Allah onu. Dün ameliyat olacaktı, durumu nasıl acaba?

Hiç tanımadığımız bir insanı merak etme duygusu bana blog yazmanın kazandırdıklarından ve ben bu duyguyu seviyorum, insan olduğumu hatırlattığı için.

***
- Yüzümdeki sivilcelerim yine arttı. Sanırsınız ki ergenliğe yeni girdim. İçimdeki kız büyümüyor, dışımdaki de, galiba benim yaşım  MFÖ'nün şarkısındaki gibi hep ondokuz :))
Sivilcelerle nasıl baş edeceğim bilmiyorum.

***
- Mutfağa girmem lazım, akşama yemek yok. Yayla çorbası, fırında tavuk ve bulgur pilavı yapacağım. Yemek yapmaktan çok "ne pişireceğim" sorusuna yanıt beni çok yorar.
Cevabı bulunca gerisi kolay zaten.

21 yorum:

Unknown dedi ki...

"Otuz Yaşa Mektuplar"bu kitabı bende çok merak ettim,yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum :)

zeymurancafe dedi ki...

ne guzel uzun zamandır kıtap okuyamıyorum yorgun oluyorm kıtabı elıme alınca da hemen uykum gelıverıyor akşam menusu de harıkaymıs sevgıler zeymmuran cafe

Maya dedi ki...

Sivilce bende de çıkıyor ya, ona bir çözüm olsa :) Bir de benim için de gez fuarda e mi? :)

GÜLTER ÖZGÜR dedi ki...

Saat kaç gibi gidersiniz acaba? Ben de gideceğim çünkü ve sizinle orada karşılaşıp tanışmak isterim.Sevgili Leylak Dalı'da gelecekmiş.

mail adresim:
sabahkahvesi@windowslive.com

İletişime geçerseniz sevinirim.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Ne mutlu size. Imrendim valla. Istanbuldaki fuara gitmistim bende. Harika bir atmosfer sizi bekliyor. sevgiler.

Asuman Yelen dedi ki...

Önce bu çok gecikmiş ilk ziyaret için özür diliyorum. Sebep olarak gösterebileceğim, yaşlılık, dağınık kafa ve dikkatsizlik gibi şeyleri umarım kabul edersin.
Sonra sırayla yeni fuarınızı kutluyorum.
Gamze konusundaki tespitine kesinlikle katılıyorum. Görmeden, tanışmadan paylaştıklarımız sadece keyifli şeyler değil. Bazan kaygı da ekleniyor ve umarım dualar işe yarayacak.
Ve son olarak, içindeki çocuğu sakın bırakma derim...
Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)))) mmmm .. kitaplar !!!
sayfa sayfa açan çiçekelr gibidir benim için :)

demek yaşın 19 !!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
benimde ! (ama sivilcem hiç olmadı :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bu da benim dünyam : Otuz Yaşa Mekyuplar'ı almadım.Antalya'da 1. Tüyap kitap fuarı başladı dün, Fuarı'da almam gereken o kadar çok kitap vardı ki, bir de biraz sayfalarını karıştırdım çok sarmadı sanki beni, şimdilik erteledim fakat etkilemeyeyim sizi, okursanız görüşlerinizi bilmek isterim. Sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Zeymuran :Bazen bende de olur o ama sonra geçer. Yemekler ben yanıt verene kadar bitti bile :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Maya : Gençliğin baş belasıdır sivlice Maya. Yıllar geçse de geçmiyor savaşım hiç bitmiyor onlarla biraz iyi bu aralar ciddi savaştayız ama sivilcelerle :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kahve Keyfi: Tanıştığımıza çok memnun oldum, her zaman görüşelim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Güngör Ekinci : Fuar bitene kadar oralardayız Güngör'cüm, gerçekten şahanei pek iyi geldi bize ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Sevgil Asuman Hanım, çok memnun oldum sayfamı ziyaretinize. Yaşlılık ne demek biz sizleri örnek alıyoruz kendimize. Fuar şahane. dün Leylak Dalı ile buluştuk, yarın yine buluşacağız. Bende ona ait kitaplar var, hem onları vereceğim hem yine fuarı ziyaret. Bu gün öğrencilerimle ders çıkışı gideceğim. Bize gün doğdu yani :))
Gamze'ye çok üzülüyorum. Dilerim her şey düzelir. Dualarım onunla.
İçimdeki çocuk benim hep elimden tutar zaten. İyi ki o var:)
Sevgiler benden ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Sevgil Asuman Hanım, çok memnun oldum sayfamı ziyaretinize. Yaşlılık ne demek biz sizleri örnek alıyoruz kendimize. Fuar şahane. dün Leylak Dalı ile buluştuk, yarın yine buluşacağız. Bende ona ait kitaplar var, hem onları vereceğim hem yine fuarı ziyaret. Bu gün öğrencilerimle ders çıkışı gideceğim. Bize gün doğdu yani :))
Gamze'ye çok üzülüyorum. Dilerim her şey düzelir. Dualarım onunla.
İçimdeki çocuk benim hep elimden tutar zaten. İyi ki o var:)
Sevgiler benden ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bir Dut Masalı : Sivilcesiz oluşunuza imrendim desem :)))
Benim annemin de cildi öyledir ama benzememişim kızı olarak. Neyse her zaman açtığım savaşın daha şiddetlisiini açtım onlara biraz daha iyi sanki yüzüm.
Sevgiyle kalın, hep 19 yaşınızda kalın :)

nil dedi ki...

özlemcim kafamda okurken yazacaklarım şekillenirken o miss gibi nane kokulu çorbayla birlikte sustum kaldım..şu soğuk karlı günde ne güzel olurdu ama :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Nil'cim, çorbanın her türlüsü soğuk havada iyi gidiyor. Ben ayrıca tarhana ve mercimek çorbalarını da çok seviyorum.
Sevgiler canım ...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Can Özlem'cim,
o "ne yemek yapıcam" sorusu var ya beni baklava açmaktan bile daha çok yoruyor:) baklava falan açmasını bilmem aslında:))
Antalya kitap fuarı senin ve Leylak dalının adına beni çok sevindirdi, doya doya gezin canım.
Sivilcelerini her akşam elma sirkesine batırılmış pamukla sil, en kısa sürede yok olurlar.
seni sevdiğimi söylemişmiydim???

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Nur'cum çok haklısın beni de yoruyor, hele telaşlı anlarımda halimi görsen :)
Tüyap 4 gün sürecek, yarın bitiyor ve ben onca işimin arasında 3 gün gittim fuaraayrı ayrı,
Beni en az 6 - 7 ay idare edecek kitap da aldım. Paylaşacağım blogda. Aman pek iyi geldi bu kitap fuarı bana bayıldım, halimi tahmin ediyorsundur.
elma sirkesine bu akşam başlayayım, unutmuştum ben onu sen bir kere daha önermiştin sağol hatırlattığın için. Ben de seni çok seviyorum, iyi ki varsın ve iyi ki seni tanıdım.
Kocaman sevgiler :))

Sazan dedi ki...

Biz karşılaşmış olabilir miyiz acaba? :)

Öperim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sazan : Yaa keşke bir araya gelseydik, ne güzel olurdu