21 Eylül 2011 Çarşamba

HAFTA ORTASI



Haftaya keyifli başlayamadık. Okulun ilk günü oğlum hastalandı.

Bir gece önce ateş, öksürük kapımızı çaldı, kapıyı  açınca da keyfimiz evden kaçıverdi, o güzelim Kaş tatili de burnumuzdan gelmiş oldu.

O halde okula gitti kuzu. Nasıl başlarsak öyle gider anne, ilk gün gitmeliyim okula dedi.
O hasta olunca ben uyku yerine gece nöbetine girdiğim için, hafta sonundan beri şehirlerarası gece yolculuğu yapmış da otobüsten yeni inmiş gibi dolaştım.
Bu gün; hafta ortası yoluna girdi her şey.
O okula,  ben günlük hayatıma döndüm.
Uykunun önemini bir kere daha anlamış bulunuyorum; açlığa, susuzluğua falan dayanabilirim de uykusuzluk var ya sizi bilmem ama beni mahvediyor.

Dün bir de bunlar yetmezmiş gibi Ankara'daki patlamayla canımız yandı. Bazen dibe vurursunuz ya, haftanın ilk iki günü böyleydim ben de.

Neyse ki kitaplar var ve cebimde umudum.
D&;R'a gittim az önce. Evden kaçan keyfimi geri getirmek için  iki tane kitap aldım. Biri Venedik'te Bir Yahudi, diğeri Kaderin Kızı.

Venedik'te Bir Yahudi'yi Aydan Atlayankedi'ciğim önermişti. Onun önerileri hiç şaşmadı bu güne kadar.

Kaderin Kızı Isabel Allende'ciğimin romanı. Çok seviyorum bu kadını ben. Şu an da gecikmeli de olsa Paula'yı okuyorum. Müthiş bir kitap, ayıp etmişim okumamakla bunca zaman .
Düşünüyorum da hayatımda umut ve kitaplar olmasa ben bir hiçim galiba...

22 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kuzucuğa geçmiş olsun Özlemcim...her ne kadar yeni dönem kötü başlamış gibi olsa da bütün hayatı boyunca hep iyi olur inşaAllah...her konuda

sevgiyle...

Leylak Dalı dedi ki...

Geçmiş olsun Özlemcim. Çocuklar çiçek gibi hemen soluveriyorlar. Neyse ki düzelmiş. Sevgiler...

laleninbahcesi dedi ki...

Oğulcuğun geçmişler olsun...Bundan sonrası çok daha iyi gider inşallah.

Kitaplar süper...hadi oku , tavsiye et....

parıldayan çiçek dedi ki...

Geçmiş olsun .Ankara deyince dikkatimi çekti ben de ankara1da yaşıyorum .Okullar,patlama hareketli ve acılı gündü dün.
parıldayan çiçek

ekrem dedi ki...

öğretmenim arana hoşgeldim:)))bloğun çok güzel,heyecanla takip edeceğim..İyi akşamlar

Bugday Tanesi dedi ki...

Geçmiş olsun :( Kötü başlangıç iyiyle sonuçlanmış, iyi olmuş.Sevgiyle.

beenmaya dedi ki...

umut ve kitaplar hayatla tek bağımız belki de...

çok geçmiş olsun canım. acil şifalar küçük beyefendiye...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok geçmiş olsun,geçici şeyler olsun...
Kitaplar da güzele benziyor,mutlu okumalar...

nil dedi ki...

özlem'cim çok geçmiş olsun, oğluşa da, biz Ankara'lılara da :(

MAVİANNE dedi ki...

umut ve kitaplar olmasa herkes bir hiç bence
umudu olmayanın hiçbirşeyi yok bence
hayata bağlılık umutla hedeflerle oluyor
kitaplar ise bizi zenginleştiriyor
sana katılıyorum

oğluşa çok geçmiş olsun diyorum
sevgiler

Müge dedi ki...

Çok geçmişler olsun Özlemcim! Neyse ben okuyana kadar atlatmışsınız zaten. Burada da birçok çocukta mide barsak problemi duydum, hem de okulun ilk gününde. Garip bir rastlantı :((
Okumalar yazmalar olmasa nasıl geçer zamanlar, ben bilmiyorum inan...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Aynur'cum, neyse ki hafta sonu toparladık biraz:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Leylak Dalım, iyi şimdi, az koştursa daha iyi olacak da :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Parıldayan Çiçek, Ankara'da olanlar dilerim tekrarlamaz bir daha, sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale'cim çok sağol, kitaplar güzel gerçekten de, İsabel Allende zaten çok özel ama diğeri de çok keyifli gibi görünüyor.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ekrem, hoş buldun:),
Ben de takipteyim:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Buğday Tanesi : Çok teşekkür edrerim canım, sağol, iyiyiz şimdi.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Beenmaya : Gerçekten de tek bağımız Maya'cım, çok sağol :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Geçti Natali'cim kitaplar da güzel gerçekten, sevgiler:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Sağol Nil'cim, hele Ankara'da olanlar, tekrar etmesin ne olur...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne: Çok haklısın Mavi Anne'cim iyi ki var kitaplarımız ve cebimizde umudumuz, teşekkürler:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Müge : Müge'cim okullar açılınca sağlık sorunları da başlıyor işte, neyse ki şimdi herşey yolunda çok teşekkürler canım:)