8 Eylül 2011 Perşembe

TATİL ŞEHRİNDE YAŞAMAK

Değişik bir durumdur tatil şehrinde yaşamak.

- Bir kere kesinlikle tatil planı yapamazsınız, çünkü bilirsiniz  aslında her daim tatildesinizdir,  deniz ayağınızın altındadır, hiç bir şey yapamazsanız hafta sonları hayatınızı kurtarır zaten.

- Özlemle beklenen yaz ayları sizin için kabusa dönebilir.
Yaşadığınız şehirde nem % 80 lere vuruyor hatta geçiyorsa,  sıcaklık 40 derecenin üzerine çıkıyorsa bu kabus halleri kaçınılmazdır.
- Herkesin çok merak ettiği, mutlaka görmek istediği yerlere siz 5800 defa gitmiş olduğunuzdan bu yerler çok çekici gelmeyebilir bir süre sonra.

- Denizin ayaklarınızın altına serili olması iyi bir şey değildir, çünkü bazen fark edersiniz ki yaz bitmektedir  ve siz henüz denize ayağınızı bile sokamamışsınızdır.
 - Bu yaz benim düştüğüm durum tam da budur !!! -

- Tam tersi de olabilir tabii, sabah erken kalkıp spor mahiyetinde denize girip, yüzüp, eve gelip duş aldıktan sonra işe gidebilirsiniz veya akşam iş çıkışı - eğer makul bir saatte işten çıkıyorsanız- denizle buluşabilirsiniz. - Geçmişte bir dönem böyle de yaşamışlığım vardır !!! -

- Denizle arası hoş olmayanlar için de alternatifler var elbette.

Kendinizi doğanın kucağına teslim edip uzun doğa yürüyüşleri yapabilirsiniz.

- Diğer şehirlerin aksine uzun tatil dönemlerinde boşalmaz tatil şehirleri, inadına kalabalıklaşır; bu sefer de yaşadığınız şehre yabancı olabilirsiniz.

- Özellikle yaz sezonunda şehir merkezine gittiğinizde o kadar çok yabancı turist görürsünüz ki, kendinizi bazen Tel Aviv, bazen Tahran, bazen Tokyo ya da Osaka'da şehir turu yapıyor sanabilirsiniz.

 Aslında her şey size bağlı. Yaşamak, keyif almak isteyin yeter. Gerisi kendilğinden gelecektir...

15 yorum:

Tully dedi ki...

Tam da istediğim huzur ve dinginlik..Fakat hayat mücadelesi işte hele ki kariyerin başındaysan mecbur büyük şehir ve sanayileşmenin olduğu yerde yaşamak zorundasın..Emeklilik hayali diyelim bizde:) Fakat emekli olmaya 30 yıl varsa ne olacak:):)

Adsız dedi ki...

:)))

nil dedi ki...

ne güzel anlatmışsın, yazlıktan bilirim az çok bahsettiğin durumları ben de, tabii sürekli yaşamak gibi olamaz da :)

MAVİANNE dedi ki...

deniz hasreti,benim için uzaktaki bir sevgiliye özlem gibidir
karadeniz evladı olarak 20 yıldır ankarada denizsiz bir kentte yaşamak demek yaz tatilini iple çekmektir
bugün de son günü ayağımda denizi hissetmemin
yarın istikamet denizsiz memleket
umarım herkes kendi hayallerine ulaşır başta da sen tabi
seviler öpcükler

Ateş Böceği dedi ki...

kıskançlıktan geberiyorum Antalyaya aşık biri olarak yanii:)

beenmaya dedi ki...

aslında son cümle yeter de artar bile;

"Aslında her şey size bağlı. Yaşamak, keyif almak isteyin yeter. Gerisi kendilğinden gelecektir..."

Kontrast dedi ki...

Duygularınız ne güzel yazmışsınız, bol keyifle okudum...

Bloguma da bekliyorum, sevgiler...

laleninbahcesi dedi ki...

Özlemcim yazlık evimiz varken hep aynı yere tatile gittik senelerce sonra satıp kurtuldulduk, gezmeye başladık...Artık sen de başka tatil şehirlerinde tatil yapmayı seçeceksin, yoksa bu durum gitv gide monotonluğa dönüşüyor. Kuzenim Bodrum'da aynı şeyden şikayet eder hep...
Deniz mevsimi geçmeden fırsatları kaçırma bence...
Sevgiler sana

Meyra dedi ki...

bütün bunlara razıyım yeterki deniz olan bir diyarda nefes alıyım özlemcim:))sürekli deniz kum hasreti çekmek çok acı bilemezsn ankarada yaşasan anlarsın beni:) sıkıntılar var tabiki empati kurunca katılıyorum sana ama yinede şehrinin kıymetini bil;)

two of us dedi ki...

"sen de haklısın" demiş ya hoca nasreddin. o misal bu da.

herkes haklı. ancak sezon dışında da çok güzel oralar. hatta belki en güzel zamanları.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

haklısın...yaşamak için seçilen her yerin hem iyi, hem de biraz kötü yanı var kendine göre

bu arada yoksun epeydir...yoksa bulunduğun yerden kaçıp başka yerde tatilde misin?
eğer öyleyse tadını çıkar

sevgiyle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tully : O zaman ara sıra kaçamak yapılacak Tully'cim; tatil kaçamağı, başka türlü hayat çekilmez ki:))
***
İlke : Bence de İlke'cim:))
***
Nil : Değişik bir duygu Nil'cim tatil şehrinde ikamet etmek:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Seni anlıyorum Mavi Anne'cim, deniz benim de sevgilim çünkü, nefes alamam deniizn olmadığı yerde ...
***
Beenmaya : Kesinlikle Maya'cım:)
***
Ateş Böceği: Gel buralara misafirimiz ol şekercim:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kontrast : Sağol teşekkür ederim Kubilay'cım, yoktum buralarda, yeni döndüm, uğrayacğım bloguna mutlaka:)
***
Lale'nin Bahçesi : Haklısın Lale'cim; arada sırada kaçamak yapmak lazım, hatta yeni yaptım böyle bir kaçamak, yazacğım blogda :))
***
Meyra : Ankara sevdiğim şehirlerdendir Meyra yaşamayı bile düşünmüşümdür; denizsiz zor nefes alırım ben, becerebilir miydim acaba?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Two : Haklısın, sonbaharda da şahane oluyor buralar, keyfini çıkarmak lazım:)
***
Aynur ( Küçük Hala ) : Yeni döndüm Aynur'cum, yazacağım yakında :)