29 Eylül 2011 Perşembe

GÜZ KEYFİ


Güneş eskisi gibi kavurmuyor artık tenlerimizi.

Sabahları ılık bir rüzgar karşılıyor yeni güne başlarken bizi.

Penceremdeki yavru güvercin büyüdü, durduğu yerde kanat çırpıyor, uçması yakındır akşama sabaha.

Akşam sefaları gecenin karanlığına son kokularını saçıyor ve ağustos böcekleri çoktan yoruldu şarkı söylemekten.

Sarı yapraklar yavaş yavaş dökülüyor ağaçların dallarından, baharda yeşeren onlar değilmiş gibi.


Eylül el sallayarak geçip gidiyor hayatımızdan. Kaçımız eylülün gitmekte olduğunun farkındayız acaba?

Şimdi keyif zamanı.

İçimdeki küçük kız ve ben güz keyfi yapıyoruz bu günlerde.
Rüzgara selam olsun; artık yakmayan güneşe de.
Bir mevsim daha gelip geçiyor ömürlerimizden fark etsek de etmesek de ...

13 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ömürden gidiyor giden hergün ama bir rahatlama hissi verdi bana cümlelerin Özlemcim
hüzün mevsimi olsa bile onun da tadı bir başka değil mi?

sevgiyle...

Yeşim Özdemir dedi ki...

Antalya'da yaşayıp da güz keyfi yapmazsak olur mu hiç zaten:) Yazın madem ki cefasını çektik, şimdi vaktidir sefanın...

Bugday Tanesi dedi ki...

Şiir gibi :)

www.macerakitabim.com dedi ki...

Biliyor musun Özlem'cim; ne Eylül'ün geldiğini farkettim, ne de nerdeyse Ekim'i karşılamak üzere olduğumuzu...Bu aralar yaşadığım anın farkında olmayı unutmuşum. Yarın yağmur varmış İstanbul'da. Çayımı elime alıp, camdan yağan yağmuru seyretmeye kararlıyım, sayende.
Sevgiler canım

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ama ben çook el salladım ona :=)

hüznün tadı dedi ki...

Eylül en sevdiğim aydır. Onu farketmemek imkansız. İçinde ki küçük kız ve sen güz keyfini doya doya yaşayın...

sevtap dedi ki...

Bugün evde giydiğim taytımla üşüyünce anladım vallaha.Hamileliğimden dolayı çıkaramadığım yazın keyfini Allah'ın izni ile seneye doya doya bebişlerimle çıkarıcam.Ama her mevsimin de güzelliği ayrı oluyor,fotoğraflar en büyük kanıtı...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Hayatta uzadıkca kısalan tek şey ömür galiba, fark etsekde etmesekde. Sevgiler.

AslıASLI dedi ki...

Çok sıcak ve içten bir yazı olmuş. Fotograflar zaten harika. Kış insanıyım ben o yüzden sonbahar'ın gelmesi beni mutlu ediyor :)

sufi dedi ki...

Kış öncesi yaz sonrası renklerin en güzel senfonisi dallarda ve toprakta gökte hep bizimle kalsın dilerdim ama, zamanı gelince giden gidiyor saygıyla veriyor yerini yeni gelene.Sana da sevgilerimle.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur Küçük Hala : Kesinlikle Aynur'cum eylül bir başka güzel:)
***
Yeşim : Olmaaaz valla öyle keyifliyim ki anlatamam Yeşim'cim; sen anlarsın beni:))
***
Buğday Tanesi : Sağol Buğday'cım:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Özlem Öztürk : Yağmuru ben de çok özledim Özlem'cim, benim için de izle olur mu?
***
Bir Dut Masalı: Ne güzel, şahane :))
***
Hüznün Tadı : Ben de seviyorum eylülü nedense; biz çok mutluyuz bu günlerde içimdeki küçük kızla:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sevtap : Her mevsim çok güzel sonbahar ayrı bir güzel, belki de biz yoğun sıcaklardan çıktığımız için bize öyle geliyor Sevtap'cım, çocukla tatil hem zor hem keyifli ve en önemlisi anın yumağı olacak ileride:))
***
Güngör Ekinci : Ne kadar güzel bir cümle; bayıldım Güngör'cüm, sevgiler benden:)
***
Aslı: Aslı2cım çok teşekkür ederim, ben de kış çocuğuyum, severim soğuk havaları, eylüle özlemim belki de sıcaktan serine geçiştendir:)
***
Sufi : Gerçekten geçip gidiyor değil mi? Doğanının kendi içindeki değişime itirazı yok ki.
Sevgi ve saygılar benden:)