16 Eylül 2011 Cuma

KAÇAMAK

Bazen gerekiyor.

Ne kadar tatil şehrinde yaşasak da; hayatımız tatil kıvamında geçse de; farklı mekanlarda tatil yapmak ruha da bedene de iyi geliyor.

Yaz sonunda yolumuz KAŞ ve KALKAN'a  düştü bizim de.

İyi ki de düştü, rüya gibi bir tatil kaçamağı yaptık ailecek.

KAŞ ve KALKAN' da  olmak; dağ ve deniz manzaralı bir kartpostalın ortasına bodoslama dalmak gibi. Cennet böyle bir yer olmalı.
 Yazacak çok şey var aslında, onlar bir başka yazımın konusu olacaklar.


Benim şu an söyleyeceklerimin özeti ise her zamanki  gibi sadece altı harften oluşuyor ;
KAŞ = AŞK
İşte fotoğraflar; haksız mıyım?




16 yorum:

Yeraz dedi ki...

son derece imrendirici fotolar
keşke biz de kaçabilsek:)

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel çok güzel fotoğraflar. İnsan oralarda olmak istiyor. Darısı başıma inşallah. Sevgiler.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

muhteşem...

Bugday Tanesi dedi ki...

Bayılıyorum bu manzararlara ,dediğin çok doğru bir aşkın içinde yaşıyoruz :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Kaş-Aşk çok hoş,gerçekten de çok dingin ve eşsiz bir manzara...
Fotolar için teşekkürler.iyi ki gitmişsiniz:)

two of us dedi ki...

gözümüzün üstündeki yer kaş.
(gidemedim ya küçümseyeyim)

:)

Yasemin Ertürk dedi ki...

10 yıl Antalyada yaşamış biri olarak oraları ne kadar da özlediğimi hatırlattınız bana...Gerçi çocukluğumun şehri o kadar çok değişmiş ki, ama anılar sağ olsun benim için yeri hep ayrı kalacak

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)
öyledir !
KAŞ = AŞK !!!!

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Çok severim iki yeride,yıllar var gitmedim ama.Fotoğraflar giderdi bir nebze özlemimi...
Ve sondan 2.ciydi sanırım o 'ay' ne kadar büyük öyle:))
Sevgiler Özlemcim...

sevtap dedi ki...

Ne kadar güzel.Şöyle kısacıkta olsa bır tatıl yapmak bana nasıl ıyı gelecek ama bebişlerimle imkansız bu sene.Seneye artık.Bende bu güzel fotoğraflarla yetinicem artık ne yapalım.

nil dedi ki...

özlemcim, sonuna kadar haklısın, benim kaş albümümün adı da kaş'a aşk'tı :) kaş bambakşa bir yer..

MAVİANNE dedi ki...

kaş aşk sevdim bunu
aşık olmayacak gibi değil
sevgiler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yeraz : Çok güzeldi gerçekten:)
***
Güngör Ekinci : İnşallah Güngör'cüm:)
***
Aynur ( Küçük Hala ) : Sağol Aynur'cum:)
***
Buğday Tanesi : Valla aklım halen oralarda desem inanır mısın bana?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Çok güzeldi gerçekten, tatilden dönüp de koşturmaya başlayınca ben de dedim, iyi ki gitmişiz:)
***
TWO : Küçümseme, ama mutlaka gör oraları, pişman olmazsın :))
***
Yasemin Ertürk : Gerçekten mi? Ne güzel Antalya'da yaşamış olman Yasemin'cim,artık hiç bir şey eskisi gibi değil ki; Kaş'ın yerlileri bile Kaş'ın eski halinin daha güzel olduğunu söylüyorlar.
***
Bir Dut Masalı : Kesinlikle Kaş = Aşk :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Çok güzeldi gerçekten, tatilden dönüp de koşturmaya başlayınca ben de dedim, iyi ki gitmişiz:)
***
TWO : Küçümseme, ama mutlaka gör oraları, pişman olmazsın :))
***
Yasemin Ertürk : Gerçekten mi? Ne güzel Antalya'da yaşamış olman Yasemin'cim,artık hiç bir şey eskisi gibi değil ki; Kaş'ın yerlileri bile Kaş'ın eski halinin daha güzel olduğunu söylüyorlar.
***
Bir Dut Masalı : Kesinlikle Kaş = Aşk :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Banu : Her yeri ayrı güzeldi Kaş ve Kalkan'ın Banu'cum, tekrar olsa yine giderim valla:))
***
Sevtap : İkizler azıcık büyüsün onlarla tatil de ayrı bir keyif olacak ve sonra hepsi anı olarak kalacak Sevtap'cım :))
***
Nil : Nil'cim," Kaş'a Aşk d"a çok güzel gerçekten :)
***
Mavi Anne : Evet Mavi Annecim aşktan başka bir şey gelmedi aklıma oraların güzelliğini görünce :)