23 Şubat 2011 Çarşamba

TAAAAAAAAAAAAAAAAAR TAAAAAAAAAAAAAAR !!!


Gece yarısı uykumun en tatlı yerindeyim.
Taaaaaar taaaaaar şeklinde bir ses duyarak uyanıyorum.
Sesi sadece ben duyuyorum galiba çünkü eşim de oğlum da derin uykudalar.

Sağa sola dönüyorum, başımı yorganın içine gömüyorum; yok ses geçmiyor.
Gecenin sessizliğinde o garip sesle başbaşa kalıyorum, baş ucumdaki okuma lambamı açıp Tanrı Olmak İsteyen Otobüs Şoförü'nden bir kaç öykü okuyorum. İyi geliyor.

Ne ara uyumuşum bilmiyorum. Uyandığımda sesin kesilmiş olduğunu fark ediyorum.

Gündüz ev işleri ile uğraşırken kapım çalınıyor, üst katta oturan tek başına yaşayan yaşlı komşu teyzenin salondaki ampulü patlamış, değiştirmemi istiyor.
Birlikte evine çıkıyoruz. Ampulü değiştiriyorum.
Teyze bana minnetar kalıyor ( Yaşlanıp başkalarına muhtaç olmak ayrı bir yazı konusu, bu aralar çok düşündürüyor beni)

Çay yaptım kızım bir bardak iç deyip hemen çay getiriyor, ardından sen üşürsün hava soğuk diyerek klimayı açıyor ...

O da ne ?
Klima açılır açılmaz dün gece duyduğum ses geliyor kulağıma, taaaaaaaar taaaaaaaar taaaaaar diye.

Teyze odun sobalarının özlemi içinde olduğunu ama artık yerini klimaların aldığını gece çok üşüdüğü için de klimayı açıp uyuduğunu anlatmaya başlıyor.

Teyzeyi yarım yamalak dinliyorum çünkü beynimimn içinde o ses var taaaaaaaaar, taaaaaaaaar, taaaaaaaar.
.
Teyze incinecek diye bir şey de diyemiyorum, yalnız kapıdan çıkarken  : - " Teyzecim sen yine de geceleri klimanı kapat bence, hem elektrik parası çok gelebilir, hem de tek başınasın sabaha kadar çalışmasın klima " diyorum.

Teyze arkamdan kafa sallıyor, - " Doğru valla 250 TL dan aşağı gelmiyor bu elektrik faturası zati " diyor.

Söylediklerim etkili olacak ki  ertesi gece ve ondan sonraki gecelerde komşu teyze klima açmıyor.
 Nereden mi anlıyorum?
Beynimin içine işleyen o ses duyulmuyor !!!!

13 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

bizim de gece yarısı yürüme bandında yürüyen bir komşumuz var sağ olsun... ses aynen şöyle tayır tayır tayır:)
Tanrı Olmak İsteyen Otobüs Şöforünü bu ara o kadar çok duydum ki, bu gün almam şart oldu...
Sevgiyle

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Valla ne diyeyim Lale'cim çok sinir bozucu bence de, kendilerinin düşünmesi lazım önce.
Ben de yarın Gazze Blues'ı alacağım. Yazarın ilk kitabıymış sanırım.
Sevgiler benden:)

ezgilimelodi dedi ki...

Kitap ismi görünce dayanamıyorum,okumalıyım okumalıyım:))
Müstakil evde oturmanın en güzel yanı bu sanırım:sessizlik...:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kesinlikle Ezgi'cim, apartamnda oturunca kural bilmek lazım:))
Sevgiler kocaman

Pilli Petro dedi ki...

:)))

Meyra dedi ki...

özlemcim benim yan daire başta olmak üzere, alt katımda, üst katımda bebişler var evin her an heryerinde bi bebek sesi var:)) ilk başta seviyordum ama şimdi çekilmez bir kadın oldum bu sesler sayesinde:))

MAVİANNE dedi ki...

o yaşlı teyzeyi kibarca uyarman ne güzel olmuş sen de o sesten kurtulmuşsun
o da elektrik faturasından kurtulmuştur
yaşlanmak birilerine muhtaç olmak çok acı
bakalım bizler ne hale düşeceğiz
Allah sağlıklı yaşlandırsın

zuzuların annesi dedi ki...

Özlemcim o kuşlara bayıldım,ne güzel olmuş yeni imajın:)
Gürültücü teyze'ye acıdım ama yazık iyi ki uyarmışsın:))
Sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bence de Petro'cum :)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra'cım insanın bir süre sonra sinirleri yıpranıyor ama:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra'cım insanın bir süre sonra sinirleri yıpranıyor ama:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yok şu an itibarı ile teyzenin kliması açık, gündüz pek rahatsız etmiyor ses ama, gece pek açmıyor artık.
Yaşlılık çok kötü Mavi Anne'cim hele de yaşlı ve yalnız olmak daha da kötü...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Banu'cum oğlumla seçtik o kuşları, biz de çok sevdik çok sağol:)