18 Şubat 2011 Cuma

BENİMLE EVLENİR MİSİN !!!!!!!!


Öğleden sonra televizyonda  hangi kanalı açsam evlilik  programlarıyla karşılaşır oldum son zamanlarda.

Bu kadar kolay demek ki evlenmek !!!!!!!!!!

İnsan yirmi yıllık eşini bile tanıyamıyorken, bu kadar kolay demek ki bir programda tanıdığı biriyle hayatını birleştirmesi insanların !!!!!!

Üstelik çok da talep alıyormuş bu programlar.

Demek ki evlilik güzel şey, olması gereken şey,  lay lay lom yani !!!

Bu kadar bakışı açısı dar bir toplum  haline ne zaman geldik biz?

Her önümüze gelene güvenmek ne kadar doğru?

Ben anlayamıyorum artık yurdum insanını.

Yeni dünya düzeni bu mudur acaba?

Yoksa ben mi farklı bir dünyada yaşıyorum ısrarla ve inatla ?

12 yorum:

Meyra dedi ki...

özlemcim sen doğru dünyalısın emin ol.sen bu düzmeceleri izleme takılmada boşver güzel düşüncelerinin akışını etkilemesin..evlilik ulvi değilmi bunu basitleştiren o küçük ekranda gördüğümüz küçük beyinliler..
mutlu hafta sonları canım..

Bugday Tanesi dedi ki...

İyyy,diyorum artık. Yeter diyorum artık ama biz böyle dedikçe bu programlar daha da abartılı bir şekilde yayınlanıyor.
Aslında daha iyi değil mi,televizyon izlemek yerine kitapla buluşmak daha hoş :)

Defne Soysal dedi ki...

Evlenmeyi geçtim çocuğuda aynı mantıkla yapmıyormuyuz.Fırt fırt...

laleninbahcesi dedi ki...

Özlem dün arkadaşlarla okey oynuyoruz. Arkada da evlikilk programı açık. Tanıdık bir ses geldi kulağıma döndüm baktım bizim komşu . Daha ne diyeyim ben bu işe...

MAVİANNE dedi ki...

ben de meyraya katılıyorumö canım. bu programları izleyip hiç sinirlerimizi oızmayalım biz
çok saçma gerçekten de
ekrandan evlilik mi olur

Mehtap dedi ki...

Özlemciğim, Toplum iyice laçkalaştı.Bu tür programla şöhret olanlarda, evlenenlerinde sonunun hüsranla ve acıyla bittiğine kaç kez şahit olduk oysa.Cahil bir toplum olmamızın etkisi çok büyük bunda.Kolay yoldan köşeyi dönme planları bunlar.Bende izinli olduğumda dikkat ettim birkaç defa.Mal mülk peşinde de oluyorlar bu insanlar.Gerisi teferrruat gibi geliyor galiba.En iyisi izleyip de sinirlerimizi bozmamak.sevgilerimle

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra'cım çok teşekkür ederim canım.
Bunların hepsi reyting kaygısı aslında, sevgiyle kal:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Buğday'cım kitapla buluşmaları öyle sık yapar oldum ki, emin ol çok daha faydalı, sevgiler kocaman:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Defne'cim çok haklısın çocuk ayrı bir yazı konusu.
Sevgiyle kal:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Eh Lale sen çok yaşa e mi?
Sabah sabah güldürdün beni, sevgiler kocaman:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mehtap2cım hiç izlemem zaten ama o saatlerde bütün kanallar sözleşmişler sanki adam gibi izlenecek bir şey ok, en güzeli gündüz TV izlememek bence:)
Sevgiyle kal:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok haklısın Mavi Anne'cim evlilik ekrandan oluyrsa daha ötesini düşünemiyorum ben.
Sevgiler kocaman:)