25 Şubat 2011 Cuma

İNCİR REÇELİ

Aslında sinemaya gidecek hiç vaktim yoktu.
Bu filmle ilgili o kadar olumlu eleştriler aldım ki, sadece merak ettiğim için izledim.

Sonuç mu?

Şahane .

İncir Reçeli' ne bayıldım.

Filmin konusu, senaryonun bütünlüğü, oyuncuların performansı çok iyiydi.

Hiç bir oyuncuyu tanımıyorum, senarist ve yönetmen isimlerini de ilk kez duyuyorum ama filmde her şey mükemmeldi bence.

Küfür, erotizm, aşk vardı elbette ama dozundaydı.

İzlediğim iflmlerin konularını yazarken anlatmayı sevmem ben.

Tadı kaçar diye düşündüğümden olmalı.

Söyleyebileceğim tek şey İncir Reçeli' ni ne yapıp yapın  izleyin.

Sonra da kaderin anlamını bir kere daha sorun kendinize ...

20 yorum:

Parpali dedi ki...

Katılıyorum bu yorumlara ben de.

zuzuların annesi dedi ki...

Günaydın cnm:)
Ben hala izleyemedim ne yazık ki:(
Ama olumlu eleştirileri duydukça seviniyorum..Artık dvd'sine kısmet,
sevgilerimle....

Bugday Tanesi dedi ki...

İzleyeceğim ben de, bir gelsin de...

Defne Soysal dedi ki...

Artık izlemek şart oldu

laleninbahcesi dedi ki...

çok güzeldi çook

Unknown dedi ki...

bu blogunu da izlemeye almam iyi oldu vallahi sağıl canım sevgiler güzel hafta sonları :))

MAVİANNE dedi ki...

ben de izlemek istiyorum bu filmi merak ettim

canım ben kemer beldibinde renaissance resort otelde kalacağım
sanırım merkeze uzak
ben de görüşmek isterdim

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslında uzak değil ama ben hafta sonu çalışıyorum ya ondan sıkıntı olur biraz, tüh yaaa:(((

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de Parpali hem de tüm kalbimle:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Buğday'cım mutlaka izle kaçmaz bence:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Banu'cum çok beğendim bu filmi ben

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İyi seyirler Defne'cim, izledikten sonra senin de görüşlerini okumak isterim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bence de Lale'cim:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Senin de hafta sonun güzel geçsin Burcu'cum:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Senin de hafta sonun güzel geçsin Burcu'cum:)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bende başlığı görünce Özlem'cim incir receli tarifi verecek sandım:))
Doğruyu döylemek gerekirse gerçekten hiç düşünmediğim bir filmdi ama yorumundan sonra!
Sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nur'cum ben de hiç düşünmüyordum ama gidenler çok beğenmiş, internette de çok olumlu eleştriler okudum filmle ilgili gittim ; çok beğendim.
Önemli bir konusu var bence.
Fırsat bulursan izlemelisin mutlaka.
Kocaman sevgilerimle:))

umursamaz dedi ki...

bende yarın gideceğim kısmetse :)

GÖNÜL dedi ki...

Sevgili özlem ziyaretiniz için teşekkürler beğeniniz için teşekkür ederim ve kitap ayraçlarını yayınlamanızdan büyük bir gurur duyarım sevgiler çok memnun oldun :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bakalım sen beğenecek misin Pırıltılı Cadı'cım paylaş bizle olur mu ?