11 Şubat 2011 Cuma

HAYAT GEÇİP GİDERKEN

Onbeş gün boyunca hayat; evde zaman zaman TRT çocuk vb. çocuk kanalları ya da  dönüşümlü olarak Shrek Serisi, Araba vb. çocuk filmleri izleyerek, bol bol kurabiye yaparak ( fotoğraf yükleme tembeli olduğum için kurabiye faslımızı ayrıca yayınlayacağım ), Ayı Yogi, Pinokyo, Don Kişot gibi sinema ve tiyatroları izleyerek geçti.

Anne, Sahilde Kafka içinde kaybolup, Murakami'nin aklına şaşarken,  oğul güç bela bir tane kitap bitirebildi.

Anne hızını alamayıp oğlunu sinemaya götürdüğü günlerin birinde, kendine üç tane daha  kitap alırken, oğul dergi almayı tercih edip kitapların yüzüne bile bakmadı :((

Gerekçe olarak da  - " Ee ama ben bir kitap okudum işte, özetini de yazdım, zaten tatil kısa dinlenmek ve oyun oynamak istiyorum"  dedi.

Gerekçesi anne tarafından biraz buruk karşılansa da makul kabul edildi...

Pazartesi okullar açılıyor; anne çocuklu hallerinden çıkacak ve önce "Aşk Tesadüfleri Sever" i izleyecek.

Oğul okula gidecek yine evde okul koşuşturması ve ödev yapma günleri başlayacak.

Ve hayat böyle geçip gidecek, bunların hepsi anı zincirinin halkalarına eklenecek...

3 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sonra değişecek sanırsın yaşamı ya!
yok Özlem'cim değişmiyor sadece yerini başka manotonluğa bırakıyor.
Ama ben yine de arabalar, şrek gibi filmleri severek tekrar tekrar izliyorum:))
ne yapabilirim ki!

laleninbahcesi dedi ki...

anne hagi kitapları aldı bakemmm
tatil bitti Özlemcim, biz de tatil yorgunuyuz:))
sevgimle

laleninbahcesi dedi ki...

Özlemcim,Murakaminin kitabını sormuşsun,şunu söyleyeyim Sahilde Kafka tadında değil...