8 Ekim 2010 Cuma

HAYATIN ELLERİNDEN TUT

  • 4Ne zaman seni düşünsem; yüreğimden küçük bir kız çıkıverir, gülen güzleriyle geçer oturur karşıma.

    Sonra ellerimden sıkıca tutar alır götürür beni çocukluğuma.

    Ne zaman seni düşünsem; aklıma bayram sabahları gelir ve ille de seninle gitmek istediğim lunapark maceraları.

    İlle de seninle birlikte binmek istediğim çarpışan otolar ve dönme dolaplar.

    Dönme dolabın en tepesinde korkup sıkı sıkı ellerinden tuttuğumda senin
    -“ Korkma, aşağı bakma, şehrin manzarasını izle bak ne güzel”
    deyişin.

    * * * *
    Bu sabah da bunları düşündüm.
    Senin için bu satırları yazarken, seni günlerdir yattığın yoğun bakım odasından ameliyathaneye götürmekte olduklarını biliyorum.

    Uzaktayım, yanına şimdilik gelemiyorum. Nefessiz kaldım güzel haberlerini bekliyorum.

    Yüreğimden çıkan o minik kız var ya, ellerimi sımsıkı tutuyor benim.
    Gülümseyerek “- Korkma diyor; korkma her şey yoluna girecek, eskisinden daha güzel olacak her şey. Senin ellerinden tuttuğum gibi O da hayatın ellerinden tutuyor çünkü, emin ol buna” diyor.

    İnanıyorum o küçük kıza. İnanmak zorundayım çünkü, başka çarem yok!

    Sıkı tut olur mu hayatın ellerinden, sakın, sakın bırakma…
  • 10 yorum:

    Evren dedi ki...

    ... sıkı tut/sun...

    beenmaya dedi ki...

    iyi düşünelim iyi olsun. hem içindeki küçük kız söylüyorsa doğrudur. iyi haberlerini bekliyoruz canım...

    Nurşen dedi ki...

    Herşey iyi olacak, merak etme. En kısa zamanda sağlığına kavuşması dileğiyle...

    DİLEK dedi ki...

    Bu durumda olan kim diye sorsam ayıp mı etmiş olurum. Yine de acil şifalar diliyorum...

    cepaynasi dedi ki...

    acil şifalar diliyorum...

    yasemin şen dedi ki...

    Özlem ciğim sevgili dayın için acil şifalar dilerim. Herşey gönlünce olsun.
    "Senden Haberler "almak da çok güzel oldu.

    Melis Pamuk dedi ki...

    Bu gün daha iyiymiş teyze, daha da iyi olacak inşallah .

    Özlem dedi ki...

    İnşallah canım, inşallah...

    Özlem dedi ki...

    Çok teşekkür ediyorum...

    Özlem dedi ki...

    Dayım Dilek 'cim.
    2. kalp kriziyle kalbi durarak hastaneye kaldırdılar, bir şekilde hayata döndü by pass oldu ve dört damarı değişti
    ama şimdi iyi.
    Çocukluğumun kahramanıdır dayım.
    İlgine çok teşekkür ederim canım, sevgiyle kal....